سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از پلمب 46 دفتر خدمات گردشگری(آژانس های مسافرتی) طی سه ماه نخست امسال در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 17 July 2016
علی رفیعی روز شنبه افزود: برای جلوگیری از تخلف موسسات و تورهای گردشگری در سطح تهران، طی سه ماه نخست امسال 46 دفتر پلمب، فعالیت 65 تور گردشگری تعلیق و مجوز 20 دفتر نیز لغو شده است.
وی با بیان اینکه عمده تخلف تورهای گردشگری مربوط به سرویس دهی اندک و افزایش قیمت برای مسافران بوده است اظهار کرد: دفاتر گردشگری متخلف پلمب و تعلیق شده از یک تا سه ماه اجازه فعالیت ندارند و موسساتی که مجوز آنها لغو شده نیز به صورت دائم از فعالیت محروم شده اند.

* میزان رضایتمندی گردشگران خارجی از امنیت حاکم بر پایتخت بسیاربالاست 
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اظهار کرد: در بخش گردشگری و جذب توریست امسال اقدامات مطلوبی برای افزایش میران ورود گردشگران خارجی به کشور و تهران انجام شده است.
وی برگزاری هشت جلسه عمومی با حضور معاون سیاسی استاندار تهران را از جمله اقدامات در راستای توسعه صنعت گردشگری استان عنوان کرد و افزود: در ابلاغیه شورای امنیت ملی، تهران به عنوان دبیر خانه گردشگری توانسته معضلات و مشکلاتی که پیرامون گردشگران خارجی وجود داشته را رفع کند.
رفیعی تصریح کرد: تجهیز خطوط تاکسیرانی به منظور خدمت رسانی مطلوب به گردشگران خارجی از مبادی ورودی تهران از جمله فرودگاهها و پایانه مسافربری و استفاده از خودروهای مجهز و جدید از دیگر اقدامات انجام شده دراین حوزه است.
به گفته رفیعی، درحال حاضر 13رینگ (ایستگاه گردشگری) در مناطق مختلف کلانشهر تهران ایجاد و فعال شده است.

* سفر به ترکیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه سفر و برگزاری تور گردشگری به ترکیه به دلیل وقایع اخیر این کشور لغو شده است گفت: تا عادی شدن شرایط اقامتی هر گونه سفر به این کشور لغو شده و دفاتر مسافرتی باید به صورت کامل پول دریافتی از مسافران راباز گردانند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار