اولین دوره آموزش کار با سنگ های قیمتی ویژه مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی اردکان آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته بهزیستی با همکاری ادارات بهزیستی و میراث فرهنگی شهرستان اردکان اولین دوره آموزش کار با سنگ های قیمتی ویژه مددجویان و معلولان زیرپوشش با هدف ایجاد اشتغال خانگی و استقلال اقتصادی معلولان و مددجویان با حضور 40 نفر از علاقه مندان به هنر آغاز شد.
در این دوره آموزشی که به مدت 3 ماه به طول می انجامد، کارآموزان با انواع سنگ های قیمتی و شیوه های نوین کار بر روی آنها آشنا شده و پس از طی این دوره با تامین ابزار کار و نیز بازار فروش از سوی نهادهای مربوطه وارد بازار کار شده و به خودکفایی و استقلال اقتصادی دست می یابند.
همچنین در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و هفته بهزیستی، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه بانوان سرپرست خانوار بهزیستی با حضور بیش از 60 شرکت کننده در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی اردکان برگزار شد.
تعداد زنان سرپرست خانواری زیر پوشش بهزیستی اردکان 300 نفر است.
بهزیستی اردکان بیش از دو هزار معلول و 300 خانوار نیازمند شهرستان را زیرپوشش حمایت خود دارد و خدمات خود را از طریق 16 مهد کودک، 11 مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل، 10 موسسه فعال در حوزه پیشگیری و 3 موسسه خیریه همکار به آحاد مردم، ارائه می نماید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار