استاندار هرمزگان گفت: سیستم دولتي بايد کار بخش خصوصی را تسهیل کند تا رونق اقتصادی در جامعه شکل بگیرد.
کد خبر: ۲۶۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 20 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان ، دكتر جاسم جادری در دومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت های پخش و صنف بنکداران و عمده فروشان استان هرمزگان، عنوان كرد: سیستم دولتي بايد کار بخش خصوصی را تسهیل کند تا رونق اقتصادی در جامعه شکل بگیرد.
 
وی ادامه داد: برگزاری این جلسات نشان دهنده این است که به دنبال حل مشکلات بخش خصوصي هستیم تا به دنبال آن شاهد ايجاد اشتغال باشيم.
 
استاندار هرمزگان با قدرداني از سرمايه گذاري انجام شده برای احداث مجتمع عمده فروشان و بنكداران در بندرعباس، افزود: سرمایه‌گذاری بسیار خوبی برای احداث اين مجتمع از سوي اعضاي اين صنف صورت گرفته و خدمات جانبي بايد توسط دستگاه هاي مسئول به اين پروژه ارائه شود.
 
جادري تصريح كرد: مشكلات باقي مانده براي تكميل و افتتاح اين پروژه بايد با كارشناسي لازم مرتفع شود تا هرچه زودتر شاهد افتتاح آن باشيم.
 
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نيز در اين نشست، بيان کرد: پس از برگزاري جلسه گذشته رفع مشكلات احداث پروژه مجتمع صنف بنکداران استان و همچنين مشکلات شرکت های پخش استان مورد پيگيري قرار گرفته است.
 
خليل قاسمي با اشاره به بازديد استاندار هرمزگان از روند احداث پروژه مجتمع بنکداران استان، افزود: اگر مشکلات اين پروژه حل شود تا بهمن ماه شاهد بهره برداري از اين مجتمع بزرگ خواهيم بود.
 
وي گفت: در حال حاضر 35 شرکت استانی و 16 شرکت سراسری پخش كالا با مجموع اشتغال پنج هزار نفر در استان هرمزگان مشغول به فعاليت هستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار