جلسه هماهنگی اعضا دبیرخانه سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران روز گذشته برگزار و رویکرد جشنواره در دوره های گذشته و اهداف بلند مدت آن مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 22 April 2015
به گزارش ایرنا، حمید خانی دبیر سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در این جلسه ضمن قدردانی از همکاران دبیرخانه و تلاش هایی که طی دو دوره گذشته انجام شده، به ارزیابی عملکرد کلی جشنواره پرداخت.

نحوه داوری آثار، زمانبندی برگزاری جشنواره، چگونگی دریافت آثار و امکانات و زیر ساخت های فنی، استفاده گسترده تر از شبکه های اجتماعی و ابزار و برنامه های تلفن همراه از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همچنین در این جلسه که با حضور مدیران و مسئولان بخش های اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات، ستاد خبری، بخش نگاه هنرمند، آی تی و گرافیک برگزار شد زیر ساخت های ارتباطی و اطلاع رسانی جشنواره نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

حمید خانی در پایان این جلسه از انتشار فراخوان سومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در پایان اردیبهشت ماه 94 خبر داده و ابراز امیدواری کرد که با همراهی همکاران اش در دبیرخانه جشنواره شگفتی تازه ای در زمینه جشنواره های فیلم و عکس کشور برجا بگذارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار