رییس شعبه مرکزی جامعه القرآن یزد از برگزاری جشنواره بین المللی مسابقات جامعه القرآن سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 21 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا کارگر گفت: هیجدهمین دوره جشنواره بین المللی مسابقات قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب جامعه القرآن سراسر کشور در بخش برادران به میزبانی یزد از 11 تا 14 مرداد ماه امسال برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های مختلف حفظ ، قرائت و ترتیل و در دو مقطع سنی شکوفه ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16) برگزار خواهد بود.
این مسئول اظهار داشت: شکوفه ها در رشته های حفظ سه جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، حفظ جزء 30و قرائت نماز و همچنین در رشته ترتیل و اذان با هم به رقابت می پردازند.
کارگر ادامه داد: مسابقات در مقطع سنی بزرگسالان در رشته های حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و رشته های حفظ 10 جزء ویژه مدیران، اساتید و کارکنان شعب و حفظ 10 جزء ویژه روشندلان، جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.
دبیرستاد مرکزی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی مسابقات جامعه القرآن کشور گفت: مسابقات ورزشی شامل رشته های دارت، فوتبال دستی، تنیس و فوتسال برای شکوفه ها و فوتسال، تیراندازی و طناب کشی برای بزرگسالان برگزار خواهد شد.
کارگر وی با اشاره به رشته های پژوهشی و هنری اظهار کرد: رشته طرح آموزشی برتر، کسانی که ایده نو و قابل اجرا در شعب موسسه را دارند طرح آموزشی خود را به صورت کامل و تدوین شده به دبیرخانه مرکزی مسابقات در قم ارسال کرده اند.
وی گفت: مقاله نویسی شامل آسیب شناسی آیین نامه آموزشی موسسه، بایدها و نبایدهای طرح تخصصی حفظ یکساله، بهترین روش تثبیت محفوظات، بایدها و نبایدهای سبک زندگی یک فرد قرآنی و خاطره نویسی قرآنی است.
این مسئول همچنین به برگزاری وبلاگ نویسی و طراحی پوستر شامل وبلاگ و پوستر مخصوص شعب و وبلاگ های تخصصی قران و اهل البیت (ع) اشاره کرد .
کارگر خاطر نشان کرد: شرکت عموم مردم برای تماشای مسابقات قرائت و ترتیل قاریان بلند آوازه ایران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد و سالن اختتامیه آزاد است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار