با توجه به مشکلات مربوط به ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی تبریز و این موضوع که تیم فوتبال این باشگاه نمی‌تواند در چند هفته ابتدایی لیگ برتر ورزشگاه فوق استفاده کند، ورزشگاه انقلاب کرج میزبان پرشورها خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 24 July 2016
به گزارش تابناک – البرز: با اینکه باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفته بازی های خانگی خود تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار تبریز را در ورزشگاه اختصاصی خودش برگزار کند، صبح امروز سایت فدراسیون فوتبال در خبری اعلام کرد سرخپوشان تبریزی در کرج میزبان خواهند بود.
امیر حسین حسینی، مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در توضیح این اتفاق می گوید: ما هیچ اشتباهی در این باره انجام ندادیم. روز گذشته در نامه ای که به امضای علی کاظمی، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال رسیده، به ما اعلام شد که بازی های خانگی تراکتورسازی در هفته های اول و سوم در کرج برگزار می شود. قرار بر این شد که اگر تغییری حاصل شود، اطلاع دهند که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است.
او می افزاید: در صورتی که سازمان لیگ تغییر در برنامه بازی های خانگی تراکتورسازی را به ما اعلام کرد، در سایت فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد. در این داستان فدراسیون فوتبال هیچ اشتباهی انجام نداده است.
درخواست برای حضور در ورزشگاه انقلاب کرج در حالی مطرح می‌شود که باشگاه سایپا سال ها به نوعی مجانی از این ورزشگاه استفاده می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار