با جدي شدن موضوع واگذاري ارايه خدمات دولتي به بخش خصوص حوزه گردشگري رنگ و لعاب ديگري گرفته است و بخش اعظمي از مراكز تفريحي شمال تهران از طريق سرمايه گذاران توسعه مي يابد.
کد خبر: ۲۶۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 24 July 2016
عزت‌الله خان‌محمدی،فرماندار شميرانات در مورد وضع گردشگری شهرستان شمیرانات اظهار داشت: شمیرانات در پیشانی پایتخت قرار دارد و از مناظری زیبا و آب و هوایی دل‌انگیز برخوردار است.

فرماندار شهرستان شمیرانات تصریح کرد: شمیرانات از سیمای گردشگری طبیعی بکر با برخورداری از دره و آبشارهای دیدنی خدادادی برخوردار است.

خان‌محمدی با تأکید بر اینکه لواسانات و رودبارقصران عرصه ممتاز طبیعی و زیست‌محیطی استان تهران با برند کشوری محسوب می‌شوند، اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیار غنی در این مناطق وجود دارد که پای گردشگران و توریست‌ها را به شمیرانات باز کرده است.

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه طبیعت‌گردی و شمیران‌گردی از سیاست‌های مهم فرهنگی و گردشگری در شمیرانات است، تصریح کرد: مقدمات اجرای این طرح‌ها دیده شده است.

خان‌محمدی با بیان اینکه برای اجرایی شدن این سیاست با بخش‌ خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این قبیل حوزه‌ها نشست‌هایی داشتیم، اضافه کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی مجری اصلی اجرای این طرح است و از سرمایه‌گذاران در این حوزه بسیار مهم حمایت کرده و از سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان شمیرانات با تأکید بر اینکه طرح شمیران‌گردی و طبیعت‌گردی را با حضور بخش خصوصی رونق خواهیم داد، تصریح کرد: محورهای زیربنایی را در شهرستان مورد پردازش قرار داده‌ایم.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه جایی که بتوانیم زمینه مشارکت بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم بسیار جدی ورود خواهیم کرد، افزود: اقدامات زیرساختی را در این بخش در دستور کار داریم.

فرماندار شهرستان شمیرانات تأکید کرد: ایجاد اقامتگاه‌های فرهنگی، سیاحتی و تفریحی در این مناطق از شهرستان را در دستور کار داریم و برون‌گردی ، ایجادخانه‌های روستایی و ساخت هتل را با حمایت و حضور بخش خصوصی در شمیرانات شکل خواهیم داد.

وی اظهار داشت: این اقدام نیاز به توجه به فرایند اداری و پشت سر گذاشتن پروسه زمانی مشخص برای عملیاتی شدن در بستر شهرستان شمیرانات دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار