معرفی شهدای استان البرز
از دوستان خود می خواهم که مشکی بر تن مکنید، چون شهادت یعنی مولودی دوباره، یعنی به معشوق رسیدن، چیزی که آرزوی هر مسلمانی است و فقط از آنها می خواهم که راه مرا ادامه دهند.
کد خبر: ۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 22 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: شهید امرالله فيضي فرزند در 21 بهمن 1341 و در  خانواده مذهبي ساکن شهرستان کرج دیده به جهان هستي گشود.
وي بعد از گذراندن دوران طفوليت خويش در سن 7 سالگي جهت كسب تحصيل به مدرسه رفت و تحصيلات خود را در همان محل سكونت خود سپري نمود تا اينكه موفق به اخذ مدرك ديپلم در رشته بازرگاني گرديد و بعد از رسيدن به سن قانوني لباس سربازي را به تن كرده و از طريق ارتش به خدمت سربازي اعزام گرديد و بعد از پايان خدمت سربازي در بسيج شروع به فعاليت كرد.
وی سپس با شروع جنگ تحميلي از بسيج به جبهه‌هاي جنگ شتافت تا اينكه در مورخه 13/2/65 در منطقه فكه جاوید الاثر گردید.
این جاویدالاثر وصیت‌نامه‌ای دارد که مطالعه آن بر نسل امروز ضروری است و نشان می‌دهد که مرگ و شهادت در نگاه شاگردان خمینی کبیر (ره) چگونه بوده است.
متن وصیت‌نامه شهید امرالله فیضی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
( و نریدان من علی الذین استضعفو فی الارض و نعجعلهم ائمه الوارثون )
( قرآن کریم )
با سلام بر آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با درود بیکران بر پیکر مطهر شهیدان انقلاب اسلامی و امت شهید پرور شهید پرور ایران وصیت نامه این حقیر را شروع می کنم .
شاید این وصیتنامه روزی بدست شما برسد که دیگر من در میان شما وجود نداشته باشم و گمان مبرید که مرده ام چون این آیه درباره شهیدان مثداق میشود .
( و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون) قبل از هر چیز باید یک توصیه بسیار مهم به خانواده و دوستان و آشنایان خود می کنم و توصیه این است که هرگز امام را تنها نگذارید مانند آهن آبدیده در کنار آن رهبر کبیر و آن پیر نستوه بمانید و به مبارزه ادامه دهید و عاجزانه از شما خانواده عزیز و فامیل ها خواهش می کنم که زیاد برای من گریه نکنید چون دشمنان اسلام، این از خدا بی خبران دلشان شاد می شود که لااقل چند تن را به گریه انداخته اند .
از دوستان خود می خواهم که هیچگاه لباس مشکی بر تن مکنید چون شهادت یعنی مولودی دوباره، یعنی به معشوق رسیدن چیزی که آرزوی هر فرد مسلمان است و فقط از آنها می خواهم که راه مرا ادامه دهند .
پدر و مادرم از شما می خواهم که مرا ببخشید چون می دانم زیاد برای من زحمت کشیدید و من هیچگاه نتوانستم جبران حتی یک روز زحمتتان را بکنم و حتی قدر شما را ندانستم و عاجزانه می خواهم که مرا ببخشید .
از شما برادران عزیز تقاضا دارم که اگر ناراحتی از دست من دیدید مرا به بزرگی خودتان ببخشید و از شما تقاضا دارم که راه مرا ادامه دهید و در حفظ اسلام و انقلاب اسلامی کوشا باشید.
و اما خواهرانم ، از شما تقاضا دارم که اگر از من ناراحتی دیده اید مرا ببخشید و یک توصیه دیگر دارم که حجاب اسلامی را رعایت کنید و سعی کنید همچون رقیه (س) در حفظ اسلام کوشا باشید.
از شما خواهش می کنم که اگر جسدم بدستتان رسید و برای شما مقدر بود بعد از تشییع در مزار شهیدان گلگون کفن جواد آباد به خاک بسپارید.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
اللهم انا نرغب الیک فی دوله الکریمه تعزبها الا سلام و اهله و تزل بها النفاق و اهله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار