برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در استان :
هدف از برگزاری این یادواره توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان حماسه‌ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با تقوا و اخلاص شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان است.
کد خبر: ۲۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 23 April 2015

ناصر علیزاده رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی از برگزاری یادواره 14 هزار شهید کارگری کشور در نهم  اردیبهشت و در تالار اداره استاندارد در تبریز  با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان حماسه‌ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با تقوا و اخلاص شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان است.

 وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی 400شهید کارگر دارد، از این تعداد 180 شهید کارگر برای کلانشهر تبریز هستند. 

وی در خصوص برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در استان گفت: این ستاد برنامه‌های خود را در 53 پایگاه اجرا می‌کند که از برنامه‌های ستاد دیدار با امام جمعه تبریز و ائمه جمعه سایر شهرها باحضور کارگران بسیجی، برنامه گرامیداشت هفته کارگر و برگزاری چهارمین یادواره شهدای کارگر است.

وی اضافه نمود : در این هفته برنامه‌های مختلفی همچون مسابقه وبلاگ نویسی در فضای مجازی، اولین نشست مشترک فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری با دیگر تشکل‌ها برای بررسی مشکلات کارگری و مراسم غبار روبی مزار شهدا در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: نخستین نشست استانی بانوان کارگر برای بررسی نقش این قشر از کارگران برگزار می‌شود و  در هفته کارگر از مقام شامخ شهدای کارگر و خانواده های آنها تجلیلمی شود.

علیزاده با بیان اینکه 53 پایگاه مقاومت بسیج کارگری در تبریز فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد:  9 حوزه بسیج کارگری نیز در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی فعال هستند.

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا با بیان اینکه مشکلات جامعه کارگری و مرتفع کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود، افزود: اعتراضات کارگری در روزهای اخیر باید با مدیریت صحیح مرتفع شود

وی با بیان اینکه کارگران و کارفرماها بسیج کارگری را امین خود می‌دانند، افزود: افتخار ما این است که برای حل مشکلات جامعه کارگری قدمی برداریم و ماهیت بسیج کارگری نیز این است که محل اعتماد و رجوع مردم باشد.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :