در جلسه مسئولان استان با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی چه گذشت؛
تابناک: در این جلسه محمدعلی طرفه که معاون عمرانی استاندار هم حضور داشت در پاسخ به انتقادات در همان جلسه مبنی بر رفع مشکلات و بعد تحویل ورزشگاه به بهره بردار گفت: استان و مدیریت پروژه تصمیم گرفته پروژه را راه بیندازد. شما که نباید بگویید می شود یا نمی شود!.
کد خبر: ۲۶۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 27 July 2016
تابناک اصفهان: روز گذشته مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در سفری به اصفهان جلسه ای در خصوص ورزشگاه نقش جهان این شهر با مسئولان اصفهانی از جمله استاندار داشت.

در این جلسه مدبر اعلام داشت که اولویت ما و وزیر ورزش ورزشگاه نقش جهان است.
وی گفت: باید هر بخش از این ورزشگاه که تا کنون آماده است را هفته آینده تحویل بهره بردار بدهیم.

این حرف های مدبر و نیز استاندار اصفهان که مصر بر تحویل ورزشگاه تا هفته آینده به بهره‌بردار هستند با مخالفت برخی از حاضران در جلسه روبرو شد و آنها مشکلات تاسیساتی از جمله فاضلاب این ورزشگاه و بیش از 14 مورد دیگر را از جمله موانع سر راه بهره برداری کامل از این ورزشگاه عنوان کردند.

با این وجود رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: تمام وعده‌ها این بوده که ورزشگاه به لیگ شانزدهم برسد و ورزشگاه هم به لیگ شانزدهم خواهد رسید.

به هر حال در این جلسه محمدعلی طرفه که معاون عمرانی استاندار هم حضور داشت در پاسخ به انتقادات در همان جلسه مبنی بر رفع مشکلات و بعد تحویل ورزشگاه به بهره بردار گفت: استان و مدیریت پروژه تصمیم گرفته پروژه را راه بیندازد. شما که نباید بگویید می شود یا نمی شود!.

هرچند ایرادات تخصصی به بهره برداری تا یک هفته دیگر از این ورزشگاه کارگر نیفتاد و استاندار و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان بر گفته خود مبنی بر تحویل ورزشگاه به بهره بردار تا هفته آینده پافشاری می کردند اما باید منتظر ماند و دید آیا این بهره برداری بدون آماده‌سازی کامل، عواقبی خواهد داشت یا این تحویل پیش از آماده‌سازی کامل، کار دست اصفهان خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار