مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت : توان و آمادگی برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری را در استان فارس داریم.
کد خبر: ۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 23 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،سید غلامرضا کمانه، عصر چهار شنبه در مجمع سالانه هیأت دوچرخه سواری استان فارس افزود: فارس استانی چهار فصل است و بر همین اساس می توانیم میزبان تور بین المللی دوچرخه سواری باشیم.

وی افزود:خوشبختانه دست اندر کاران ورزش و مسوولان استان فارس در سال گذشته با همکاری و همدلی توانستند شرایط را برای برگزاری رالی بین المللی شیراز فراهم کنند و این توان باعث شد این رالی شیراز در تقویم فدراسیون جهانی جای بگیرد.

کمانه ادامه داد:امسال نیز میزبان مسابقات کشتی فرنگی جهانی هستیم و بر همین اساس می توانیم مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری را به بهترین شکل برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: به رغم محدودیت های اعتباری در کشور خوشبختانه دوچرخه سواری ایران حرکتی رو به جلو داشته و این امر در بازی های آسیایی اینچئون نمایان بود.

وی خواستار ارتباط بیشتر مجموعه دوچرخه سواری استان با اداره کل ورزش و جوانان شد و افزود: این ارتباط می تواند موجب رشد و توسعه بیش از پیش دوچرخه سواری شود.

کمانه به جذب حامی مالی برای هیأت دوچرخه سواری اشاره کرد و افزود:باتوجه به توانمندی هایی که این رشته دارد می تواند با وجود یک حامی مالی در رقابت ها کامیابی بیشتری داشته باشد.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان فارس نیزگفت:در سال گذشته برای نخستین مرتبه در رقابت های تریال قهرمانی کشور حضور یافتیم و در بخشی دیگر اقدام به تجهیز هیأت کردیم.

مهدی عیدی زاده بیان داشت: پارسال در بخش بانوان سه نفر و در بخش آقایان دو نفر در تیم ملی حضور داشتند و در مجموع از رقابت های قهرمانی کشور هشت مدال طلا،شش نقره و 14 مدال برنز کسب کردیم.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان فارس با اشاره به تدوین تقویم ورزشی هیأت در سال جاری بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف هیأت برگزاری تور بین المللی در استان فارس است که خوشبختانه با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون در تلاش هستیم این تور را برگزار کنیم.
برچسب ها: فارس ، دوچرخه سواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار