نامشخص بودن شرایط بودجه ای باشگاه پاس سبب شده تا در کمتر از یک ماه تا شروع لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، سقف قراردادها برای جذب بازیکن در این تیم تعیین نشود.
کد خبر: ۲۶۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 28 July 2016
نامشخص بودن شرایط بودجه ای باشگاه پاس سبب شده تا در کمتر از یک ماه تا شروع لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، سقف قراردادها برای جذب بازیکن در این تیم تعیین نشود.

به گزارش ایرنا در حالیکه تیم شهرداری همدان با بودجه ای 9 میلیارد ریال و تعیین سقف 200 میلیون ریالی در حال جذب بازیکن برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، تیم پاس هنوز در تعیین بودجه فصل جاری و میزان سقف قراردادهای مالی اقدامی نداشته است.

تمرین آماده سازی تیم پاس از امروز با حضور چند بازیکن بومی و تستی در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود اما تاکنون هیچ قراردادی با بازیکن و مربیان معرفی شده این تیم منعقد نشده است.

نامشخص بودن بودجه فصل جاری تیم پاس سبب شده تا مدیرعامل جدید باشگاه نتواند نسبت به عقد قرارداد با کادر فنی جدید و بازیکنان اقدام کند.

طبق برنامه اعلام شده بازی های لیگ دو از اول شهریور ماه با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی آغاز می شود و اوایل اسفندماه پایان خواهد یافت و از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.

همچنین مرحله دوم با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و دهه سوم اردیبهشت ماه با مشخص شدن تیم های صعود کننده پایان می یابد.

با وجود فرصت کم باقی مانده تا شروع رقابت ها، تیم پاس همچنان در وضعیت مبهم بسر می برد و هنوز ریالی بابت جذب بازیکن به باشگاه پرداخت نشده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پاسخ به این سووال سکوت کرد و گفت: قصد مصاحبه ندارم و بهتر است در این خصوص سایر مسئولان اظهار نظر کنند.

محمدتقی رحیمی بیان کرد: تلاش ما موفقیت پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و امیدوارم مسئولان شرایط را مهیای این موفقیت کنند.

با این حال هنوز بازیکنی جذب تیم پاس نشده و چند بازیکن بومی و قدیمی پاس قرار است همراه با کادر فنی، تمرین این تیم را آغاز کنند.

حتی چند بازیکن مطرح فوتبال همدان نیز منتظر تعیین تکلیف شرایط پاس بودند که نامشخص بودن اوضاع مالی باشگاه سبب شد تا به سایر تیم های فوتبال کشور نقل مکان کنند.

وضعیت مبهم تیم پاس و عدم تعیین بودجه مالی برای جذب بازیکن جدید سبب شده تا هواداران نگران آینده این تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور شوند.

به گفته آنان، پاس هنوز هم حال و هوای لیگ یک بر سر دارد و امسال با همین ظرفیت و البته حمایت به موقع مسئولان می تواند بازهم شاهد صعود پاس به لیگ دسته یک بود منتهی وضعیت فعلی نگران کننده است.

انتظار می رود مسئولان رده بالای باشگاه پاس همدان با برنامه ریزی و تعیین بودجه مالی این فصل تیم، شرایط را برای جذب بازیکن و تشکیل تیمی قدرتمند فراهم سازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار