نماینده خوی و چایپاره درمراسم يادواره شهداي گفت: چرا در مورد شهدا ابدیت، ماندگاری و جاودانگی مطرح است در حالی که سال ها قبل از دنیا رفته اند ولی هنوز نام و یاد آنها در دل ها باقی است.
کد خبر: ۲۶۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 30 July 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاي تابناک گروه استان آذربايجان غربي از خوي،همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس باحضور نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرماندهان سپاه خوی، اعضای پایگاه مقاومت شهید نصیری، هیات عزاداران خادم حسینی و اهالی مومن و انقلابی منطقه شهانق خوی در مسجد حاج رضا گرامی داشته شد.
دکترسیدتقی کبیری در این مراسم اظهار داشت: چرا در مورد شهدا ابدیت، ماندگاری و جاودانگی مطرح است در حالی که سال ها قبل از دنیا رفته اند ولی هنوز نام و یاد آنها در دل ها باقی است.
وی بابيان اينکه  به هر اندازه که عمل، رفتار و اثر هر شخص، رنگ الهی به خود بگیرد و آمیخته با انگیزه الهی باشد، به همان میزان یاد و خاطره آن فرد در دل ها ماندگار خواهد بود.
نماینده خوی و چایپاره تصریح کرد: شهدا هم وقتی زندگی و وجود خود را به صورت خالصانه در محضر خداوند قرار دادند، خداوند هم آنها را ماندگار کرد.
وی، رنگ الهی پیدا کردن را بهترین اکسیر جاودانگی معرفی کرد و افزود: جای گرفتن محبت عده ای در دل مردم هم اینگونه است، با ریاکاری و پول خرج کردن نمی توان در دل مردم برای خود جایی باز کرد، فقط عمل صالح است که یاد و خاطره افراد را در دلها زنده نگه می دارد.
وی، مسئولیت ها را در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی دانست و گفت: شاید بتوان با ظاهرسازی و تبلیغات و پول خرج کردن، مدتی در دل مردم جای گرفت، اما اگر اقدامات انجام گرفته رنگ و بوی الهی نداشته باشد، به محض اتمام مسئولیت، نام و یاد هر مسئول و مدیر نیز فراموش خواهد شد.
کبیری در ادامه، پیشرفت عالم اسلام را مدیون خدمات امام جعفرصادق(ع) دانست و افزود: آن امام همام به خاطر وضعیت اجتماعی حاکم، نوع مبارزه خود و دیگر مسلمانان را در میدان مبارزه علمی قرار داد و آن قدر تلاش کرد که امروز عالم اسلام تمام خدمات خود را مدیون مکتب ایشان است.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار