گروه تروریستی داعش در یک فیلم 9 دقیقه‌ای که در یوتیوپ منتشر شد، از اعضای خود خواست تا در روسیه دست به حملات تروریستی بزنند.
کد خبر: ۲۶۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 01 August 2016
در این فیلم مردی که صورت خود را با نقاب پوشانده و در حال رانندگی بود گفت: "ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) خوب گوش کن ما به روسیه خواهیم آمد و شما را در خانه‌هایتان خواهیم کشت.  ای برادران دست به کار شوید و با روس‌ها بجنگید و آنها را بکشید."

این فیلم ویدئویی به همراه زیرنویس صحنه‌هایی از مردان مسلحی که به خودروهای زرهی و چادرها حمله و سلاح‌ها را در صحرا جمع آوری می‌کنند، نشان می‌دهد.

 در یکی از زیرنویس‌ها آمده است: "به پایگاه‌های "ارتش رافضی‌ها" در جاده بین المللی جنوب عکاشات حمله کنید."

هنوز نمی‌توان به طور مستقل این فیلم را تایید کرد اما لینک  این فیلم در یک پیام تلگرامی منتشر شده که حساب کاربری آن توسط گروه تروریستی داعش استفاده می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چرا روسیه هدف قرار گرفته شده اما روسیه و آمریکا در حال حاضر درباره تقویت نظامی و همکاری اطلاعاتی علیه داعش و القاعده در سوریه مذاکره می‌کنند.

گروه تروریستی داعش از طرفداران خود خواسته با هر سلاحی که در دسترس دارند کشورهایی که با این گروه مبارزه می‌کنند، هدف قرار دهند. در هفته‌های گذشته نیز حملات مرگباری در اروپا صورت گرفت که داعش مسئولیت تمامی آنها را برعهده گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار