کد خبر: ۲۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 01 August 2016
تابناک / محمد حسین واثق کارگرنیا در خصوص گزارش سازمان بازرسی در مورد عملکرد شهرداری و همچنین در خصوص امضای درخواست استیضاح شهردار اظهار کرد: برگه گزارش بازرسی را مشاهده نمودم که موارد زیادی در آن نوشته شده بود که البته صحت و سقم آن مشخص نشده و زمانی را مشخص کردند که مدارک و مستنداتش را از طریق شهرداری اعلام کنند.

وی افزود: بخش عمده ای از مواردی را که بنده مشاهده نمودم، خودم از نزدیک شاهد آن بوده ام و مواردی است که وجود دارد و باید پس از ارائه مدارک، مرجع رسیدگی کننده نتیجه را اعلام نماید.

واثق کارگرنیا تصریح کرد: بنده درخواست استیضاح را امضا کرده ام و به این نکته توجهی نکردم که چند نفر آن را امضا نموده اند و قلبا به این نتیجه رسیده ام که مشکلاتی در مجموعه شهرداری و خود آقای شهردار وجود دارد و وظیفه نظارتی بنده و اعتمادی که مردم به بنده دارند این تکلیف را ایجاد می کند.

عضو شورای شهر رشت در پایان بیان کرد: بنده به این هم کاری ندارم که این تخلفات میتوانند تبدیل به جرم شده و قابل رسیدگی توسط مرجع قضایی باشند یا خیر، مهم این است که بنده با توجه به مدارک و مستندات از جمله همین گزارش سازمان بازرسی به این نتیجه رسیدم که تخلفاتی وجود دارد که قابل اغماض نمی باشد و بنده هم به تکلیف خودم عمل کردم و پای امضای خود نیز هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار