مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت:در حال حاضر 9 پروژه مدرسه سازی با ظرفیت 56 کلاس درس در دورود فعال است.
کد خبر: ۲۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 01 August 2016
به گزارش  تابناک لرستان به نقل ازایرنا،محمد چگنی روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه منطقه ناصرالدین دورود افزود: برای ساخت و تجهیز این مدارس اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص یافته است.
وی در ادامه بیان داشت:این طرح ها شامل مدرسه 18کلاسه الزهرا،مدرسه استثنایی،مدرسه سه کلاسه روستای هشتوید،دبستانهای یک کلاسه روستاهای بابامحمد-چنارخاتون و شکرآباد و مدرسه دوکلاسه در بخش سیلاخور می باشند که در مجموع در زمینی به زیربنای نه هزار 800مترمربع در حال ساخت هستند.

وی گفت: در سال 94 چهار طرح در دورود شامل مدرسه دو کلاسه روستای سندرکان و سه سالن چندمنظوره در دبیرستانهای شهرستان در زمینی به مساحت هزار و 46 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 770 میلیون تومان ساخته و تحویل شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه ناصرالدین افزود:این مدرسه در زمینی به مساحت یکهزار و 800 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان ساخته می شود.
وی تصریح کرد:این مدرسه دارای ساختمان سرایداری،ده چشمه سرویس بهداشتی،ساختمان بتنی،محوطه آسفالت،800مترمربع محوطه سازی،آبخوری،تأسیسات مکانیکی مرکزی است که ظرف مدت 15 ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
**
در این مراسم رییس آموزش و پرورش دورود گفت: شهرستان دورود یکی از مناطق زلزله خیزکشوراست که با توجه به بروز زلزله های مختلف،مقاوم سازی و ساخت مدارس جدید با استانداردهای روز از نیازهای این شهرستان به شمار می رود.
وی با شاره به تحصیل بیش از 30هزار دانش آموز در دورود اضافه کرد: به علت مهاجر پذیر بودن شهرستان و توزیع نامناسب جمعیت در بعضی مناطق شهر با مشکل شدید کمبود فضا های آموزشی روبرو هستیم که می طلبد مسئولین محترم اداره کل نوسازی مدارس توجه ویژه ای را به شهرستان دورود داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار