کد خبر: ۲۷۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 02 August 2016


رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری مسابقه دل‌‌‌نوشته‌‌هایی برای مدافعان حرم در این استان خبر داد.

ابراهیم‌ نوروزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و دشمنی و جنگ در ممالک اسلامی و در میان امت اسلام به اوج خود رسیده است.

وی افزود:‌ کشورهای غربی و استکبار جهانی با اجیرکردن گروهک‌های منحرف و تروریست‌ها، تلاش دارند جهان اسلام را متشنج کرده و از این راه پروژه اسلام‌ هراسی خود را به پیش ببرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد فریب‌خورده و منحرف و برخی از حکومت‌های به ظاهر اسلامی، در مسیر اهداف شوم استکبار جهانی حرکت کرده و هر روز شاهد به شهادت رسیدن مسلمانان هستیم.

نوروزی‌فر گفت: در این فضای مسموم، جوانان ولایی و انقلابی ایران اسلامی به دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) قیام کرده و شاهد هستیم که عزیزترین فرزندان میهن در این راه به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه بیان داشت: در این راستا طرح برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌هایی برای مدافعان حرم در استان البرز و با تلاش سازمان بسیج رسانه برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب انواع کارهای هنری از جمله نثر ادبی، شعر، نقاشی کودک، خاطره‌نویسی و ... در این مسابقه شرکت کنند.

نوروزی‌فر افزود: متن‌های علاقه‌مندان به دبیرخانه در تهران ارسال و پس از شرکت در مسابقه برای مدافعان حرم ارسال می‌شود و در صورت پاسخ به نامه افراد از سوی مدافعان حرم، پاسخ‌ها نیز برای شرکت‌کننده ارسال خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای این منظور پاکت‌های نامه و تمبرهای مخصوصی طراحی و علاقه‌مندان می‌توانند این پاکت‌ها را از طریق بسیج رسانه در استان البرز و یا پایگاه‌های بسیج در سراسر استان تهیه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان هفته دفاع مقدس سال جاری بوده و برندگان مسابقه نیز در ایام‌الله مبارک فجر معرفی و از آنها تقدیر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار