استان اردبیل در هفته‌ای گذشت شاهد رویدادهای مهمی از جمله برگزاری تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» با هدف حمایت سیاسی و معنوی از مردم یمن و تاکید امام جمعه اردبیل مبنی بر پیگیری تهیه و تدوین سریال شاه اسماعیل صفوی بود.
کد خبر: ۲۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶ 25 April 2015
به گزارش تسنیم، دارالامان و دارالارشاد اردبیل در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها‌ی مهمی از جمله برگزاری تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» با هدف حمایت سیاسی و معنوی از مردم مظلوم یمن و تاکید امام جمعه اردبیل و نماینده ولی‌فقیه در استان مبنی بر پیگیری جدی مسئولان فرهنگی و هنری استان اردبیل درباره تهیه و تدوین سریال شاه اسماعیل صفوی و اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت این سریال بود,که مهمترین این وقایع به شرح ذیل است:

استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت انرژی اردبیل به کارگیری شود

 امام جمعه اردبیل گفت: ضروری است تا استفاده از فناوری و نوآوری در مدیریت انرژی و به ویژه در مدیریت آب در سطح اردبیل به کارگیری شود.

441 پرونده تخلفات تصرف غیرقانونی عرصه‌های طبیعی در اردبیل تشکیل شد

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 441 پرونده در استان اردبیل در حوزه تخلفات عرصه‌های منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز تشکیل شده و در این زمینه عزم و اراده بر پیشگیری و مبارزه با این پدیده در استان است.

تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» فردا در بقاع متبرکه اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:‌ با هدف حمایت سیاسی و معنوی از مردم مظلوم یمن تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» فردا در بقاع متبرکه اردبیل برگزار می‌شود.

آئین اعتکاف در 30 مسجد اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ آئین اعتکاف همزمان با سراسر کشور در 39 مسجد استان اردبیل میز برگزار می‌شود.

بیشتر اعضای هیئت مؤسس حزب اتحاد ملت "مشارکتی‌" هستند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر اعضای هیئت مؤسس حزب اتحاد ملت مشارکتی‌" هستند.

مهمترین نیاز حوزه فرهنگ پرورش افراد متخصص و کاردان است

امام جمعه اردبیل گفت:‌ نگاه به فرهنگ باید به صورت تخصصی باشد چرا که مهمترین نیاز حوزه فرهنگ پرورش افراد متخصص و کاردان است.

بیله‌سوار؛ میزبان تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان اردبیل و جمهوری آذربایجان

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: بازی تدارکاتی بین تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان استان اردبیل با تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری آذربایجان 15 اردیبهشت در شهر مرزی بیله‌سوار برگزار می‌شود.

آمار زایمان سزارین در اردبیل 13 درصد کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته 10 هزار زایمان طبیعی در استان اردبیل اتفاق افتاده که این امر کاهش 13.3 درصدی سزارین را به دنبال داشته است.

سازمان ملل مانع استقلال مردم یمن شده است

امام جمعه اردبیل گفت: سازمان ملل مانع استقلال مردم یمن شده چرا که سازمان ملل با وجود ظلم‌هایی که در حق مردم این منطقه شده، مردم یمن را محکوم کرده است.

یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر جشنواره قرآن و عترت اردبیل گفت:‌ یازدهمین جشنوار قرآن و عترت در دانشگاه علمی کاربردی واحد اردبیل برگزار می‌شود.

کنگره شعر آذری در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: در فاصله زمانی عید قربان تا عید غدیر امسال کنگره شعر به زبان آذری در اردبیل برگزار می‌شود.

بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل از صدا و سیما پخش می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به تفاهمات اولیه بین صدا و سیمای مرکز اردبیل و شهرداری گفت:‌ بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل به شکل مستقیم و زنده از شبکه سبلان پخش می‌شود.

سازمان‌های بین‌المللی حق بازدید از تاسیسات نظامی کشور را ندارند

فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش گفت:‌ براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، سازمان‌های بین‌المللی حق بازدید از توسعه و تحقیقات نیروهای مسلح در کشور را ندارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار