کد خبر: ۲۷۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 03 August 2016

 

رئیس ستاد شئون فرهنگی البرز از اعزام 500 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،حجت الاسلام والمسلمین عباس مسعودی ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان البر اظهار داشت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی برای دهه کرامت برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: مردم ما پشتوانه دینی قابل توجهی داشته‌اند که نمود آن در ماه محرم متبلور شده که در این ماه حدود 98 درصد مردم از مناسک مذهبی در این ایام بهره‌مند شده‌اند.

 

این مسؤول تأکید کرد: در پنج ماه ابتدای سال‌جاری به عنوان نمونه در شهرستان نظرآباد مردم بیش از 10 میلیارد ریال برای مناسبت‌های مذهبی و برپایی مراسم هزینه کرده‌اند.

 

مسعودی افزود: در این راستا و با توجه به تدابیر انجام شده امسال و در دهه کرامت بیش از 500 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان البرز اعزام می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات ما سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده‌اند لذا باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم اهداف دشمنان را در این مسیر شناسایی کرده و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی مطابق با فرهنگ دینی و اسلامی ما می‌تواند گامی مهم در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان باشد.

 

مسعودی با اشاره به اینکه دشمن هنگامی که دید در عرصه نظامی نمی‌تواند به کشور ضربه وارد کند خاطرنشان کرد: در این راستا دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم و سرمایه‌گذاری‌های کلان در نظر دارند تا به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند.

 

وی ارتقای بصیرت و هوشیاری مردم را از مهمترین راهکارهای مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار