روابط عمومی آب وفاضلاب روستایی:
جلسه ارزیابی عملکرد شرکت در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با حضور مدیر عامل ،معاونین و مدیران ادارات و اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در ستاد استان برگزارگردید.
کد خبر: ۲۷۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب روستایی ؛مهندس ایرج شهبازی درخصوص اهمیت ارزیابی عملکرد در حوزه سلامت اداری بیان کرد: اسلام وکتب دینی ما تاكيدات زيادي بر رعايت حقوق افراد دارد و آموزه هاي دين مبين اسلام به رعايت حقوق شهروندان  تاكيد دارد .‌‌
وی نفس انجام درست وظایف  اداری وتکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم بعنوان سرمایه اجتماعی از وظایف اصلی مسئولان ادارات دانست .
شهبازی در ادامه این جلسه اظهار داشت: مهمترین هدف از تشکیل این جلسه فراهم سازی زمینه مناسب جهت عمل به تکالیفی است که در ستاد صیانت از حقوق شهروندی برای مجموعه شرکت های آبفار تعیین شده است.
وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ،تکالیف هریک از مدیریت ها و واحدها مشخص شده است و تحقق اهداف و برنامه های این کمیته را منوط به همکاری نزدیک هر یک از کارکنان با یکدیگر دانست و تأکید کرد: اگر بخواهیم این برنامه ها را به نحو احسن به انجام برسانیم بایستی با همکاری و با تکیه بر توانمندی های همه همکاران در مجموعه ستاد شرکت آبفار هم پوشانی لازم را در عملیاتی کردن اهداف این کمیته را در سطح شرکت داشته باشیم.
شهبازی در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در جلسات مستمر آتی این کمیته بند بند دستورالعمل ها و تکالیف چک لیست ممیزی سلامت اداری و  صیانت از حقوق شهروندی را احصاء و عملیاتی کنیم.درادامه این جلسه اعضای کمیته سلامت اداری شرکت  گزارشی از اقدامات خود در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی را ارائه نمودند.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار