همزمان با 252 پروژه آبرسانی روستایی در کشور؛
فاز دوم مجتمع آبرسانی روستایی سراجوی شرقی در شهرستان مراغه همزمان با افتتاح پروژه‌های آبرسانی به 252 روستا در 14 استان کشور به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 04 August 2016
عصر دیروز پروژه‌های آبرسانی به 252 روستا در 14 استان كشور با فرمان معاون اول رييس جمهور و از طريق ارتباط زنده تلويزيونی با چهار استان به صورت نمادين مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فاز دوم مجتمع آبرسانی روستایی سراجوی شرقی یکی از این پروژه‌ها بود که با حضور استاندار آذربایجان شرقی در روستای بیانلوجه از توابع بخش سراجوی شهرستان مراغه افتتاح شد.
با بهره‌برداری از این مجتمع آبرسانی شش هزار و 83 خانوار از 14 روستای بخش سراجوی شهرستان مراغه از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.
این پروژه شامل 40 کیلومتر خط انتقال، 21 کیلومتر شبکه توزیع، مخزن ذخیره 1200 متر مکعبی، یک حلقه چاه و یک ایستگاه پمپاژ است که با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال اجرا شده است.
همچنین برای مجموع فازهای یک و دو مجتمع آبرسانی سراجوی شرقی 46 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و 25 روستا از نعمت آب شرب برخوردار شده‌اند.
اجرای 89 کیلومتر خط انتقال، 40 کیلومتر شبکه توزیع، حفر سه حلقه چاه، احداث سه ایستگاه پمپاژ و واگذاری 2780 انشعاب از مشخصات مجموع فاز یک و دو این مجتمع آبرسانی روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار