مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: ایثارگران فراتر از جناح‌ها هستند و متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستند.
کد خبر: ۲۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 04 August 2016
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: ایثارگران فراتر از جناح‌ها هستند و متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا یاوند عباسی پنجشنبه 14 مردادماه در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان همدان، با اشاره به تشییع و تدفین شهدای تازه تفحص شده در همدان اظهار کرد: در این روزها حال و هوا هنوز متبرک به عطر وجود شهدایی است که تشییع شدند، و همواره پس از تشییع و تدفین این عزیزان تا مدتی شهر رنگ و بوی ایثار و شهادت دارد.

وی افزود: اصطلاح "تازه تفحص شده" در واقع باید برای ما به‌کار رود نه شهدا، چرا که آنها می‌آیند تا ما را تفحص کنند و ماییم که با حضور آنها باید خود را بیابیم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش استان همدان در سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی تبیین کرد: استان همدان که مملو از ایثارگران دفاع مقدس است نقش برجسته‌ای در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و  باید تلاش کنیم این نقش برجسته با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار شود.

عملکرد مناسب ایثارگران از عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه عملکرد مناسب ایثارگران از عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: هوشمندی، وظیفه‌شناسی و ایثارگری این افراد باعث شکل‌گیری و تداوم این فرهنگ شده و باید با همین دقت و ظرافت در حفظ و بقای این رویه اثرگذار در فرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد زمینه رشد و بالندگی ایثارگران گفت: رئیس جمهور در اقدامی منظم و مستمر به صورت متناوب به خانواده‌های ایثارگران و شهدا سرکشی دارد که نشان از توجه دائمی به این موضوع است و باید الگوی مسئولان و مدیران همه دستگاه‌ها واقع شود.

او ادامه داد: این سرکشی‌ها و دیدار با خانواده‌های ایثارگران و جانبازان علاوه بر آثار و برکات معنوی، باعث روحیه و الگوبرداری هریک از ما می‌شود.

یاوند عباسی با بیان اینکه توفیق دولت در انجام وظایف نشانگر ولایتمداری است، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های ولایتمداری افراد این است که یاری‌گر دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی که مظهر اراده مردم هستند، باشند تا در سایه آرامش و آسایش حاکم بر جامعه، رشد و تعالی رقم بخورد.

وی در پایان بر عدم تعلق خاطر ایثارگران به احزاب و جناح‌ها تأکید و تشریح کرد: ایثارگران متعلق به هیچ حزب، گروه و جناح نیستند و فراتر از جریان‌ها هستند چراکه همه جریان‌ها از جریان ایثارگری اعتبار می‌گیرند و این جریان باید در تمام شئون زندگی ما در جمهوری اسلامی جاری و ساری باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار