سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محمد حسین کنعانی زادگان از قبل مصدوم نبود، زیرا ما از وی آزمایش پزشکی گرفته بودیم و اگر مصدومیتش بر طرف شود، می تواند فوق ستاره باشد.
کد خبر: ۲۷۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 05 August 2016
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان گفت: کنعانی زادگان می خواست خودش را به هوداران ثابت کند و فشار بیش از حد در این زمینه، به مصدومیت وی منجر شد.

وی گفت: کنعانی زادگان یک مدافع جوان و آینده دار است و می تواند برای تیم یک نعمت باشد، می توانم بگویم حدود 26 سال قبل رضا حسن زاده به تیم ما آمد و ابرقدرت استقلال شد.

مربی تیم استقلال ادامه داد: فردا میزبان تیم خوب و دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هستیم و خوشحالم که این تیم به لیگ برتر صعود کرده زیرا مردم آبادان با فوتبال زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه استقلال می خواهد یک تیم بسیار خوب باشد، افزود: به بهرام افشارزاده خسته نباشید می گویم که از بانیان حضور من در باشگاه استقلال بود و در مدت حضورم در این تیم حمایت ها و کمک های زیادی به من کرده است و شجاعانه قدم برداشت و به نوعی وی پدر ورزش ایران است.

سرمربی استقلال تهران درخصوص اینکه در دو بازی اخیر تیمش یک امتیاز کسب کرده است و آیا این وضع نگران کننده نیست، گفت: برای شما نگران کننده است، بارها توضیح دادم که به خاطر حضور در فینال جام حذفی خیلی دیر شروع کردیم، اما ما با اعتماد هشت بازیکن جدید جذب کردیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه به نظر می رسد شما قصد دارید تعامل کمتری با رسانه ها داشته باشید، گفت: زمانی که با نفت تهران بودم سئوالات شما را به خوبی جواب می دادم، اما 20 درصد صحبت هایم منتشر می شد، اما وقتی به استقلال آمدم شما و من به هم وصل هستیم، اما قصد دارم در استقلال از کنفرانس به کنفرانس صحبت کنم. در این مدت صحبتی نکرده بودم، اما برخی مصاحبه های دروغی منتشر کردند و حرف های نزده مرا چاپ می کنند، می خواهم تمرکزم را روی مسایل فنی بگذارم. در استقلال کمتر سخن گفتن و بیشتر عمل کردن مهم است.

این سرمربی ادامه داد: دلیل کمتر صحبت کردنم این است که نمی توانم جواب همه رسانه ها را بدهم و اگر جواب یک یا دو رسانه را بدهم و جواب برخی دیگر را ندهم، موجب دلخوری و کدورت می شود.

منصوریان در خصوص وضعیت تیم صنعت نفت آبادان گفت: این تیم مربی باهوش و خطرناکی دارد.
 بازیکنان تیم ما تشنه و گرسنه بازی فردا هستند و تمرینات بسیار خوبی هم انجام داده ایم و در دو سال گذشته هفته های اول شرایط تیم هایی که من هدایت شان را به عهده داشتم، همینطور بوده است و دو هفته اول کار تیم ها سخت است و باید در بازی مقابل صنعت نفت آبادان خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص اینکه وضعیت بدنسازی بازیکنان تیم گفـت: بدنساز هلندی تیم استقلال، جزو سه بدنساز خوبی است که در فوتبال ایران حضور دارند ما تا پایان لیگ بازی های زیادی داریم و باید در تابستان بدنسازی خوبی انجام دهیم و زمستان نتیجه آن را برداشت کنیم، زیرا در زمستان بازی ها سنگین و دشوار می شود و امیدوارم این هفته هم به شرایط ایده آل نزدیک شویم و در تعطیلات لیگ برتر سر حال تر از گذشته باشیم.

منصوریان در پاسخ به اینکه، آیا فردا تغییرات در دفاع چپ استقلال خواهید داد، افزود: با یک دفاع چپ جدید بازی می کنیم تا بتوانیم وی را به فرم دلخواه برسانیم و هرکس در این پیراهن خودش را ثابت کند از وی پس گرفته نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار