در آستانه روز خبرنگار، همایش پیاده‎روی اصحاب رسانه مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 05 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت هفته تجلیل از اصحاب رسانه، همایش پیاده‎روی خانوادگی بزرگداشت روز خبرنگار و یادبود «جابر معافی» سرپرست و خبرنگار فقید خبرگزاری فارس در مازندران، پیش از ظهر امروز پس از نرمش صبحگاهی در میدان جابر معافی(باغ‎سنگ)، به سمت پارک ملل ساری آغاز شد.


این همایش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مرکز، اعضای هیأت‌ مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران رسانه‌های مختلف مازندران و خانواده‌های آنها همراه بود، اما انتظار می‎رفت که رسانه‌ها حضور پُررنگ‌تری در پیاده‌روی داشته باشند.

«عرفان» و «هستی» فرزندان مرحوم جابر معافی نیز به‌اتفاق عمو و پسرعموی خود، در این همایش حضور داشتند، عرفان گفته بود که از ساعت 5.5 صبح امروز بیدار شده و آماده شرکت در پیاده‌روی اصحاب رسانه شده است.

حبیب حسین‎زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی انسان، از اصحاب رسانه خواست تا در بخش ورزش همگانی با حضور و انتشار مطالب خوب در گسترش فرهنگ ورزش همگانی اهتمام داشته باشند.

در ادامه، براساس قرعه‌کشی‌های انجام‌شده، دو نفر از شرکت کنندگان برنده دوچرخه، پنج نفر تبلت و دو نفر نیز برنده ربع سکه بهار آزادی شدند.

 

بخشی از اختتامیه همایش پیاده‌روی نیز به اجرای نوازندگی از سوی گروه موسیقی سنتی «آیین زندگی» اختصاص یافت. مسابقه طناب‎کشی نیز با شرکت چهار گروه از آقایان و بانوان برگزار شد و 20 نفر به‌عنوان نفر برتر شناخته شدند.

با وجود اینکه برای برگزاری همایش امروز تبلیغات و اطلاع‌رسانی خوبی انجام شده بود، اما حضور اصحاب رسانه قابل توصیف نبود و سبب کاهش تعداد جوایز شد.

پیاده‎روی روز خبرنگار با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه، خانه مطبوعات و انجمن صنفی رسانه‌های مازندران، همچنین با مشارکت فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش‌های همگانی، مؤسسه اعتباری کاسپین و مؤسسه فرهنگی هنری همیاری آینده تدارک دیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار