در این مراسم از تلاش ها و خدمات ارزشمند امیر حشمت الله ملکیان تقدیر و امیر کیومرث شریفی به جای وی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 05 August 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  طی مراسم ویژه ای و با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نماینده ولی فقیه در استان ، اعضای شورای تامین و مسوولان ارشد استانی ، نمایندگان مردم ارومیه در خانه ملت  روز پنج شنبه 14 مردادماه، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش معرفی شد و از فرمانده پیشین این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم از تلاش ها ، رشادت ها ، دلاوریها ، سلحشوریها و خدمات ارزشمند امیر حشمت الله ملکیان که بعد از ۳۰ و اندی سال به عنوان مسئول معاونت عملیات نیروی زمینی آغاز به کار خواهند نمود تقدیر و امیر کیومرث شریفی به جای وی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش معرفی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تقدیر از تلاش های امیر ملکیان تاکید کرد : امیر ملکیان یکی از نخبگان ارتش جمهوری اسلامی است و برای ایشان و خودم آرزوی شهادت میکنم.

امیر پوردستان افزود : مواظب این دشمن باشید و خوش گمانی به دشمن را کنار بگذارید که امروز این تحریم ها برداشته شود یا نه!

وی ادامه داد : ما امروز با جنگ های ترکیبی رو به رو هستیم، امریکا همه توانش را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفت اما به جایی نرسیدو آمریکا در پی نا امن کردن شمالغرب است.

او اذعان کرد: دشمن علاقه مند است که نا امنی را به مرز های جمهوری اسلامی بکشد، اما سپاه و ارتش جلوی داعش را گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ” مرجعیت دینی اهل سنت و تشیع عراق با هم متحد شدند و در برابر داعش ایستادند ” خاطرنشان ساخت :داعش در شرق کشور در حال شکل گیری است/اما این به این معنا نیست که می توانند کاری بکنند وسرمایه گذاری امروز دشمن در حوزه جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت بیشتر است.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار