جان کری وزیر امور خارجه کشور آمریکا، به هنگام رژه ورزشکاران کشورش با گوشی تلفن همراه خود از آنها فیلم‌برداری می‌کرد.
کد خبر: ۲۷۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 07 August 2016
به گزارش فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا آغاز شد.

* ورزشکاران پس از رژه از مقابل جایگاه به سمت استندی که در کنار ورزشگاه تعبیه شده بود می‌رفتند و دانه‌های قهوه را به صورت نمادین در این استند می‌کاشتند که جلوه دیگر از شعار بازی‌ها که اشاره به المپیک سبز دارد، بود.

* کاروان کشور جیبوتی با لباسی عجیب در مراسم رژه حاضر شد که تعجب همگان را به همراه داشت. مردان کاروان کم تعداد جیبوتی با دامن سنتی در مراسم رژه رفتند.

* به هنگام رژه کاروان تیم مصر، یکی از ورزشکاران این کشور پرچم عربستان را در دست داشت و آن را به طرز عجیبی تکان می‌داد.

* کاروان تیم اسپانیا با پرچمداری رافائل نادال تنیسور مشهور از مقابل جایگاه رژه رفت. نادال با لبخندی بر لب به شدت مورد توجه عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفت. همچنین ورزشکاران کاروان اسپانیا به هنگام رژه کلا‌ه‌های خود را از سر برداشته با تکان دادن آن به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

* کاروان پرتعداد چین به عنوان قهرمان بلامنازع رقابت‌های المپیک بسیار طول و دراز بود و از تعداد قابل توجه‌ای ورزشکار تشکیل می‌شد که با استقبال تماشاگران روبرو شد.

*کاروان آمریکا با پرچمداری مایکل فلیپس نابغه شنای دنیا وارد استادیوم ماراکانا شد و به هنگام رژه از مقابل جایگاه ویژه با استقبال جان کری وزیر امور خارجه کشور آمریکا روبرو شد. کری به هنگام رژه ورزشکاران کشورش با گوشی تلفن همراه خود فیلم برداری می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار