کد خبر: ۲۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 10 August 2016

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از 50 تن مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است، گفت: این میزان کشفیات افزایش 51 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: به طور متوسط ماهیانه 10 تن مواد مخدر در استان کشف شده که این مقدار نشان دهنده عزم جدی نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه اظهار کرد: اولویت یک نیروی انتظامی در این استان مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: کشت موادمخدر در 18 استان افغانستان رواج دارد که سالانه 13 هزار تن مواد از این مزارع برداشت می شود.

سردار رحیمی همچنین از کشف و انهدام یک باند قاچاق دارو خبر داد و افزود: از این باند بیش از 600 هزار انواع داروهای بیمارستانی و داروهای تاریخ مصرف گذشته کشف شده است.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های دو منظوره پلیس به زودی در سطح شهر زاهدان راه‌اندازی خواهد شد که این خود از مراجعه افراد به کلانتری‌ها می‌کاهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کاهش 10 درصدی کشته‌های حوادث و سوانح در این استان خبر داد.

رحیمی با اشاره به عملکرد سامانه 197 پلیس، ادامه داد: یکی از شعارهای نیروی انتظامی مردم‌مداری و جامعه محوری است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تماس‌های مردم برای تشکر از پلیس سال گذشته در مدت فوق یک هزار و 221 مورد بوده و امسال یک‌هزار و 500 مورد را نشان می‌دهد که نشان از تعامل مردم و پلیس است.

وی گفت: مردم هرگونه اقدام مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند تا موضوع بررسی و پیگیری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار