مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: امکان بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی در شهر بندرعباس فراهم شده است.
کد خبر: ۲۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 13 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی اظهار کرد: بیمه رانندگان تاکسی در شهر بندرعباس از اسفندماه سال قبل از سر گرفته شد و از طریق تفاهم‌نامه‌ای که میان اتحادیه تاکسیرانی کشوری با سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت، به حالت معمول بازگشت.
 
وی افزود: امکان ایجاد بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی در بندرعباس یکی از خواسته‌های این قشر زحمت‌کش بود که از طریق سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس پیگیری و به نتیجه رسید.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با اشاره به فعالیت دو هزار و 844 تاکسی در سطح شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: امکان تهیه بیمه تکمیلی از طریق سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنها فراهم شده است.
 
اخلاقی گفت: ایجاد امنیت روانی برای رانندگان تاکسی یکی از تأکیدات ویژه شهردار بندرعباس و از اولویت‌های جدی سازمان تاکسیرانی بندرعباس است و از طرق مختلف در حال پیگیری بوده که ایجاد چتر حمایت بیمه‌ درمانی از تاکسیرانان و خانواده‌های آنها یکی از این اقدامات است.
 
وی همچنین به کلنگ‌زنی ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدمات خودرویی برای تاکسیرانان شهر بندرعباس اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای کیفیت ارائه خدمات به تاکسی‌ها و کاهش هزینه‌های آنها در انجام سرویس‌های دوره‌ای در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس همچنین از ارائه پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل تاکسیرانان خبر داد و گفت: واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی بندرعباس با تلفن گویایی 33710012 و سامانه پیامکی 1000848484 آماده پاسخگویی به رانندگان تاکسی در خصوص خدمات جدید این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار