رئیس اتاق بازرگانی همدان با اعلام خبر صدور 400 کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی همدان گفت: برخی صنوف نیز می‌توانند برای دریافت کارت عضویت اقدام کنند.
کد خبر: ۲۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 26 April 2015

رئیس اتاق بازرگانی همدان از صدور 400 کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی همدان خبر داد.

به گزارش فارس ، علی‌اصغر زبردست در گردهمایی فعالان اقتصادی ملایر ایجاد شغل را از وظایف بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: دولت باید با بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشد تا مشکلات بخش خصوصی حل شود.

وی اتاق بازرگانی را تنها پارلمان کمک‌کننده بخش خصوصی به دولت و مجلس خواند و افزود: اگر دولت از ظرفیت‌های این مجموعه به خوبی استفاده کند بسیاری از مشکلات حل شده و زمینه ایجاد اشتغال در کشور فراهم می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه باید از سرمایه‌گذاران حمایت‌ لازم صورت گیرد گفت: باید افرادی را که حتی توانایی ایجاد یک اشتغال در استان را دارند را باید به استان بازگردانیم.

وی هم‌افزایی و گردآوری فعالان اقتصادی را باعث رونق اقتصاد برشمرد و افزود: باید با استفاده از تجربیات اعضای سابق، سرعت و پیشرفت کار را بالا ببریم.

زبردست با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق ایران در پنجم خردادماه سال جاری گفت: ما در حال حاضر در اتاق دارای سه کرسی هستیم، در حالی که می‌توانستیم دارای 15 کرسی باشیم و اگر از تعداد کرسی بیشتری برخوردار بودیم در این انتخابات با پشتوانه بهتری حضور پیدا می‌کردیم.

رئیس اتاق بازرگانی همدان با اشاره به سابقه طولانی اتاق بازرگانی همدان، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود آن تأکید کرد و افزود: باید ظرفیت را نیز بالا برد تا فعالان بازرگانی بیشتری، برای دریافت کارت بازرگانی و عضویت اقدام کنند.

وی در ادامه از صدور 400 کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی همدان خبر داد و گفت: برخی صنوف نیز می‌توانند برای دریافت کارت عضویت اقدام کنند.

زبردست از تشکیل 13 کمیسیون در اتاق استان خبر داد و تصریح کرد: کسانی که توانایی حضور در این کمیسیون‌ها را دارند می‌تواند در این کمیسیون‌ها ثبت نام کنند.

وی با اشاره به صادرات استان به کشورهای هدف عنوان کرد: در حال حاضر فضای روسیه مناسب است و به دلیل تحریم‌ها، ایران تنها کشوری است که می‌تواند مشکلات روسیه را برطرف کند پس باید از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی همدان با اشاره به جایگاه مهم ملایر در صادرات استان خاطرنشان کرد: گام‌های خوبی برای ایجاد نمایندگی اتاق بازرگانی در ملایر برداشته شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز یکی از اولویت‌های کاری ما مستقل شدن و دائمی بودن اتاق بازرگانی ملایر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار