رئیس هیئت مدیره مجمع گردشگری اصفهان مطرح کرد
تابناک: رئیس هیئت مدیره مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: باید از صنایع دستی در هتل‌های اصفهان استفاده کرد.
کد خبر: ۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شب گذشته هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در اصفهان به کار خود پایان داد، یکی از بارزترین نقاط مثبت این نمایشگاه را می‌توان نزدیکی و هم‌اندیشی فعالان صنعت گردشگری در اصفهان دانست.

حضور هیئت رئیسه مجمع گردشگری و به ویژه هتل‌داران در شب آخر این نمایشگاه منجر به مباحث جدی در زمینه توسعه فعالیت‌های مشترک میان هتل‌داران و اتحادیه صنایع دستی شد.

رئیس هیئت مدیره مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه‌های صنایع دستی این نمایشگاه به موارد همکاری و تامین تجهیزات مورد نیاز هتل‌های اصفهان در زمینه‌های مختلف مانند میز، تابلو و دستبافت‌ها اشاره کرد و افزود: اتحادیه صنایع دستی و اتحادیه هتل‌داران باید ارتباطی نزدیک‌تر از گذشته در این زمینه با یکدیگر برقرار کنند.

امیر مسعود لوافان در بازدید از غرفه‌های صنایع دستی نمایشگاه درباره صنایع دستی در آستانه منسوخ شدن، اظهار کرد: می‌توان در هر هتل فضایی برای نمایش و آموزش این رشته‌های صنایع دستی برای مدت محدود فراهم کرد.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با اتحادیه هتل‌داران استان اصفهان گفت: با حمایت از صنایع دستی و استفاده از این هنرها در هتل‌های استان اصفهان می‌توان به رشد و ارتقای صنایع دستی کمک ویژه‌ای کرد.

عباس شیردل با معرفی هنرمندان برتر در رشته‌های مختلف صنایع دستی استان اصفهان خواستار حمایت ویژه مجمع گردشگری و اتحادیه هتل‌داران از صنایع دستی در آستانه منسوخ شدن شد.

مهدی نریمانی رئیس اتحادیه هتل‌داران استان اصفهان نیز در جریان این بازدید بر همکاری بیشتر اتحادیه هتل‌داران و اتحادیه صنایع دستی برای حمایت از فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته شامگاه گذشته به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از سال 89 تا کنون به دلیل برخی مشکلات برگزار نشده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار