کد خبر: ۲۷۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 14 August 2016


مدیرکل بهزیستی استان البرز از توسعه خدمات بهزیستی در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، داریوش بیات نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری بهزیستی فردیس اظهار داشت: شهرستان تازه تأسیس فردیس فاقد ساختمان مستقل بهزیستی بود که امروز و با همت مسؤولان این مهم نیز به تحقق پیوست.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این مهم خدمات بهزیستی در شهرستان فردیس برای جامعه هدف با توسعه و پیشرفت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این ساختمان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مسؤولان بهزیستی در این شهرستان جامع‌تر شده و آنها با تمرکز بیشتری خدمات خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

بیات نژاد تأکید کرد: تاکنون اعتبار جداگانه‌ای برای خدمات‌رسانی به این شهرستان در حوزه بهزیستی نداشتیم اما با راه‌اندازی این ساختمان و بهبود فضاهای موجود در امر خدمات رسانی تلاش می‌شود که اعتبارات ویژه‌ای نیز به این مهم تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ارتقای نوع خدمات بهزیستی در این شهرستان،‌ نیروهای انسانی و امکانات نیز با توسعه همراه خواهد شد.

بیات‌نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه آگاه‌بخشی و پیشگیری در تمامی سطوح جامعه نیاز است بیان داشت: ارائه آگاهی های لازم در تمام قشرهای مختلف نیز مهمترین وظیفه است که در اولویت قرار دارد.

* 7 هزار معلول در استان البرز وجود دارد

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان این که براساس آمار موجود 7 هزار معلول در استان البرز وجود دارد افزود: در این راستا همچنین بیش از 2 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و بیش از 700 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در بین خانواده‌های بستگان خود حمایت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار