رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: امسال 786 نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در این شهرستان مورد سنجش و ارزیابی سلامت قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۷۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 14 August 2016
رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: امسال 786 نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در این شهرستان مورد سنجش و ارزیابی سلامت قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا پناهی اظهار کرد: از این تعداد، تنها 12 نفر به پایگاه سنجش مراجعه نکردند و بقیه پس از ارزیابی شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و بهداشت بخاطر نداشتن مشکل به مدارس عادی برای ثبت نام و تحصیل معرفی شدند.

وی افزود: 70 نفر از نوآموزان در ارزیابی های انجام شده مشکوک به مشکل بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی تشخیص داده شدند که برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی درمانی در مرکز استان ایلام ارجاع داده شدند.

پناهی یادآور شد: برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 22 خرداد 1395 در یک پایگاه ثابت این شهرستان آغاز و تا 13 تیر ماه نیز ادامه داشت و روزهای 23 و 24 تیرماه نیز برای افراد بازمانده از سنجش اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: پایگاه سنجش این شهرستان با تجهیز به امکانات کامل و نیروهای متخصص با همکاری شبکه بهداشت کار ارزیابی از نوآموزان را به بهترین شکل انجام داد.

پناهی گفت: تعداد مدارس شهرستان ایوان در مقطع ابتدایی 70 واحد آموزشی است که از این تعداد، 65 واحد عادی 2 واحد آموزشی استثنایی، یک واحد آموزشی شاهد، یک واحد هیات امنایی و یک مرکز اختلال یادگیری است.

بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 106 مدرسه شهرستان ایوان مشغول به تحصیل هستند.

ایوان یا جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار