فرماندار شهرستان سرعین گفت: تاکنون گردشگرانی از ۵۶ کشور دنیا در شهرستان سرعین حضور یافته اند که این آمار نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۲۷۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 14 August 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عاطف ناصر در نشست خبری با اصحاب رسانه در سرعین اظهار داشت: تاکنون گردشگرانی از 56 کشور دنیا در شهرستان سرعین حضور یافته اند که این آمار نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که حضور گردشگر خارجی یک امتیاز بزرگ برای منطقه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار گردشگر خارجی از جاذبه های گردشگری، توریستی و خدماتی شهرستان سرعین بازدید کرده اند، گفت: تسهیل روند خدمات رسانی به گردشگران خارجی و فراهم کردن زیرساخت های جذب این گردشگران یک اولویت اساسی بوده که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

ناصری با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت پروژه های اقتصادی، خدماتی، تفریحی، گردشگری و کشاورزی در شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: ارزش پروژه های افتتاحی در این ایام در شهرستان سرعین بیش از 60 میلیارد تومان بوده و 80 درصد این پروژه ها مربوط به بخش گردشگری است.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه با افتتاح پروژه های گردشگری گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه برداشته می شود، افزود: حمایت از بخش خصوصی یک اولویت اساسی بوده و در این زمینه مسئولان بدون هیچ بهانه اینروند سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه را تسهیل می کنند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت های اساسی مسئولان منطقه برگزاری جشنواره های فصلی است که با حمایت بخش خصوصی این جشنوارها باید به شکل مداوم در منطقه برگزار شود تا بتوانیم آمار گردشگران داخلی و خارجی در منطقه را افزایش دهیم.

ناصری با بیان اینکه جشنواره زمستانی به طور باشکوه و منظم و با استقبال گرم گردشگران داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: در این زمینه بخش خصوصی حمایت های همه جانبه ای در برگزاری این جشنواره داشته که تلاش های بخش خصوصی شایسته قدردانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار