کد خبر: ۲۷۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 15 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان از معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر صحنه ای و خیابانی بسیج در این استان خبر داد.

فریبرز حاتمی  با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر صحنه ای و خیابانی بسیج در استان لرستان اظهار داشت: این جشنواره در بخش ها و موضوعات مختلفی در استان لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره در استان عنوان کرد: جشنواره تئاتر بسیج لرستان در بخش های صحنه ای، میدانی و خیابانی و همچنین نمایش نامه نویسی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان موضوعات این جشنواره را ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات پسا استعماری، نمایش و مدافعان حرم، ادبیات مقاومت، نمایش و شهدای مدافع حرم، ادبیات دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص، ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن، ادبیات متعهد، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات زنان، نمایش و گوهر آفرینش، ادبیات متعهد، نمایش و رسانه های مجازی و ... عنوان کرد.

حاتمی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی جشنواره تئاتر بسیج لرستان برای راهیابی به مرحله سراسری این جشنواره مشخص شده اند افزود: در این راستا تئاتر صحنه ای «نذر زینب» اثر پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد، تئاتر صحنه ای «پلامار» اثر امیر دلفان از شهرستان خرم آباد در جشنواره برگزیده شدند.

وی ادامه داد: همچنین تئاتر صحنه ای «چتری برای آسمان» اثر مهرداد توکلی از شهرستان الیگودرز، تئاتر خیابانی «ایستگاه صلواتی» اثر سید حسام الدین شریعتمداری از شهرستان بروجرد، تئاتر خیابانی «نترس آنها مهربانند» اثر پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد و تئاتر خیابانی «عاشقانه های دو هم خطی» اثر پژمان باقری به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

وی از اعزام برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بسیج لرستان به استان کرمانشاه برای شرکت در کارگاه منطقه ای و رفع مشکلات و نواقص آثار آنها برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر بسیج خبر داد و گفت: هنرمندان لرستانی طی جشنواره های گذشته تئاتر بسیج همواره در بخش های تئاتر خیابانی و صحنه ای حائر رتبه برتر شده اند و امیدواریم امسال نیز شاهد کسب مقام برتر از سوی آنها در جشنواره سراسری تئاتر بسیج باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار