کد خبر: ۲۷۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 15 August 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری البرز فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ اقامه نماز را ذات برنامه های فرهنگی جاری دانست و از کارکنان و مدیران دستگاه ها خواست تا نسبت به عمل به این فریضه ها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، عباد اله کامکار روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی استان، با تأکید بر ضرورت پرهیز از بخشی نگری ها در برنامه های فرهنگی گفت:جزیره ای عمل کردن و بخشی نگری نتیجه کار را سخت کرده و گاهی هزینه ها را بالا می برد؛ بر این اساس اقدامات فرهنگی زیر چتر شورای فرهنگی با همکاری مشترک سر و سامان می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی از جمله نهادهایی است که نقش مهمی در اقدامات فرهنگی و دینی استان دارد و باید اقدامات فرهنگی زیر چتر شورای فرهنگی ساماندهی شود.

کامکار افزود: با توجه به مأموریت های متعدد و گستردگی فعالیت های شورای فرهنگی از جمله اقامه نماز، ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر، با وجود کمبود امکانات در تمامی زمینه ها عملکرد شورای فرهنگی استان مطلوب بوده و تلاش می شود که در پیشبرد برنامه های لازم در حوزه تبلیغ فرهنگ دینی بیش ازپیش به موفقیت های ایده آل بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی برسیم.

معاون استاندار تصریح کرد: با بررسی مداوم آسیب ها در این حوزه و تلاش در جهت رفع آن ها و مدنظر قرار دادن اولویت ها در مناسبت های مذهبی و ملی، می توان به برگزاری دوره های آموزشی کاربردی ویژه در این خصوص در استان اقدام کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: باید در برنامه شورای فرهنگی استان از بخشی نگری دوری شود و با یک دستور جلسه اما به صورت جداگانه هر کدام از جمله صیانت از حقوق شهروندی، اقامه نماز صورت جلسه جداگانه تنظیم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار