کد خبر: ۲۷۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 16 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران فیلم های این استان در فرهنگسرای ارسباران تهران خبر داد.

حجت الاسلام حمید رضا حنان  در سخنانی با اشاره به برنامه بخش سینمای هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان در فرهنگسرای ارسباران تهران اظهار داشت: در این راستا چهارشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶  عصر مجموعه فیلم های کوتاه لرستان در این فرهنگسرا به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه همچنین روز پنج شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۶ عصر اکران فیلم «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی و نویسندگی وحید موسائیان در فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته می شود افزود: این فیلم در شهرهای تهران، کیش، دبی و پاریس فیلمبرداری شده و تهیه‌ کنندگی اجرایی این اثر پر بازیگر و پر لوکیشن به عهده‌ آزیتا موگویی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: رضا کیانیان، افشین هاشمی، سروش صحت، رعنا آزادی‌ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، لادن مستوفی، بیتا فرهی، احترام برومند و ژان دامین باربین (اهل فرانسه ) از بازیگران این فیلم هستند.

حجت الاسلام حنان تصریح کرد: حضور در اکران هر دو فیلم برای علاقه مندان آزاد است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: همچنین روز پنج شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۶ عصر از «غلامحسین لطفی» نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون با حضور مدیران فرهنگی هنری استان لرستان در فرهنگسرای ارسباران تجلیل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: غلامحسین لطفی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده، کارگردان تئاتر و تلویزیون مولف کتاب تئاتر تلویزیونی در ایران بوده و تاکنون کارگردانی نمایش های گوناگون و تله تئاترهای خط سوم، آسانسور، افسانه خروسخوان، تیارت و وعده گاه نهنگ ها و سریال های سفر پاییزی، خاک و خورشید، قصه های لب رود، تله فیلم لک لک ها و مستندهای جذامیان، خودسوزی و عزاداری کلهرها را در کارنامه هنری خود دارد.

بنا بر این گزارش، هفته فرهنگی لرستان از ۲۵ مرداد در بوستان گفتگوی تهران آغاز شده و بخش اکران فیلم کارگردان های این استان به مدت سه شب در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار