اخبار ویژه تابناک اردبیل
پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند. در این بخش می خوانید: ارسال پیامک عجیب برای نظرسنجی / شهردار سابق سایت راه انداخت و ...
کد خبر: ۲۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 26 April 2015

رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگانقرار می‌گیرد.

پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.


موج کوچ فعالان شبکه های اجتماعی از "وایبر" به "تلگرام"

به دنبال ایجاد اختلالاتی در سرعت وایبر و افزایش دامنه مسدود شدن شماره های عضو شده ، این روزها شاهد موج کوچ کاربران "وایبری" استان به شبکه اجتماعی "تلگرام" هستیم.

در هفته گذشته اعضای دهها گروه فعال وایبری در اردبیل رسما وارد فضای تلگرام شدند و در این فضا فعال شده اند.

شبکه اجتماعی " تلگرام " از یک سو فضا وامکاناتی کاملا شبیه وایبر دارد و از سوی دیگر نصب و عضویت در آن به رغم نظام مند بودن ، آسان وسریع است.

اختلالات اخیر "وایبر" شاید به دلیل تعویض تیم مدیریتی این شبکه و رفتن آنها به شبکه اجتماعی تلگرام به وجود آمده است؛ ادعایی که هنوز نمی‌توان بر آن مهر تأیید گذاشت.


ارسال پیامک عجیب برای نظرسنجی

در اقدامی عجیب و قابل تامل ، در روزهای اخیر پیامکی به برخی شهروندان استان اردبیل ارسال شده و از آنها خواسته شده است پرمخاطب ترین نشریات اصلاح طلب را معرفی کنند.

در این پیامک آمده است: فرهیخته گرامی! پرمخاطب ترین نشریه اصلاح طلب در استان شما کدام است؟ لطفا نام نشریه و تناوب انتشار آن را ارسال کنید.

برخی ها می گویند این پیامک ها ممکن است از طرف یک شرکت تبلیغاتی برای نظرسنجی در مورد نشریات پرمخاطب انجام شده باشد اما با توجه به آورده شدن قید "اصلاح طلب" در این نظرسنجی ، به احتمال قوی این پیامک بخشی از یک پروژه نظرسنجی با اهداف آمادگی برای تبلیغات انتخاباتی مجلس تدارک دیده شده است.


ناتوانی نماینده اسبق در گردآوری یاران قدیمی

از منابع موثق خبر می رسد یکی از نمایندگان اسبق اردبیل که سابقه دو دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را دارد ، برغم تلاش های گسترده برای گردآوری یاران قدیمی ، هنوز موفق به این کار نشده است.

گویا برخی از یاران قدیمی وی با کاندیداهای رقیب قول و قرار گذاشته اند ، برخی دیگر نیز به پیروزی نامبرده اعتقادی ندارند .

گفته می شود ادامه این وضعیت باعث دلسردی نامبرده شده است و ممکن است فرد مذکور در صورت گرفتن پست نان و آبدار، از کاندیداتوری منصرف شود.


واکنش سرد پدرسالاران اصلاحات در اردبیل به توصیه شیرزاد

از منابع خبر می رسد برخی از پدرسالاران جبهه اصلاحات اردبیل واکنش سردی به توصیه یکی از همکاران قدیمی خود نشان داده اند.

به گزارش تابناک احمد شیرزاد نماینده سابق در مجلس ششم و از چهره های شناخته شده اصلاح طلب در گفتگو با برخی روزنامه های این جریان سیاسی از اصلاح طلبان خواسته است با چهره های جدید وارد انتخابات مجلس شوند.

گویا در مورد این توصیه با دو نفر از کاندیداهای اصلاح طلب استان مطرح شده است که با واکنش سرد آنها مواجه شده است.

گویا یکی از این دو نفر از این ایده به شرط بسته شدن تلفیقی لیست با حضور چهره های قدیمی و جدید حمایت کرده است اما واکنش چهره دوم به این پیشنهاد کاملا سرد ، تهاجمی و جالب توجه بوده است.

وی با بیان اینکه کاندیداتوری مجلس کار بچه ها نیست و چهره جدید در اردبیل رای نمی آورد در پاسخ به اصرار طرف مقابل در مورد آوردن ادله و تحلیل برای این نظر گفته است: وقتی همگی پست های حساس دولت به به بازنشسته ها و چهره های قدیمی رسیده است "مگر انتخابات مجلس جای بچه بازی درآوردن است؟!"


شهردار سابق سایت راه انداخت

از مشگین شهر خبر می رسد شهردار سابق این شهر که از قضا خود نیز از فعالان مطبوعاتی استان محسوب می شود ، سایت جدیدی را راه اندازی کرده است.

گویا این فعال سیاسی و اجتماعی که سابقه عضویت در شورای شهر اردبیل و کاندیداتوری انتخابات مجلس مشگین شهر را نیز در کارنامه دارد ، می خواهد از پایگاهی اینترنتی برای مواجه تبلیغاتی با رقبای سیاسی خود در مشگین شهر برخوردار باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
سلام موفق باشیدانشااله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
سلام موفق باشیدانشااله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
سلام موفق باشیدانشااله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
عکس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار