تابناک: بیش از 350 نفر از مدیران و سردبیران مطبوعات سراسر کشور امروز در سومین همایش بزرگ اتحادیه مطبوعات محلی استان‌های کشور در اصفهان گرد هم آمدند.
کد خبر: ۲۸۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 18 August 2016
هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در سومین همایش اتحادیه مطبوعات محلی استان های کشور اظهار کرد: میزبانی سومین همایش اتحادیه مطبوعات محلی به پیشنهاد این اتحادیه بود که ما نیز از آن استقبال کردیم.
وی افزود: نگاه و هدف ما این است تا با تعامل و مشارکت مناسب با رسانه های محلی دیگر بتوانیم اقدامات مناسبی انجام دهیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با این نگاه سعی در رونق گردشگری و اطلاع رسانی مناسب داریم تصریح کرد: خوشبختانه این نگاه در شهرداری اصفهان به خوبی دنبال شده است.
نباتی نژاد با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان تنها شهرداری است که از مجموعه رسانه ای کاملی برخوردار است اعلام کرد: مدیریت شهری اصفهان توجه به توسعه این مرکز به منظور اگاهی بخشی و  اطلاع رسانی را در دستور کار خود قرار داده و از یک مجموعه کاملی شامل  خبرگزاری، روزنامه،صدا و سیمای شهر برخوردار است.
وی با استناد به صحبت شهردار اصفهان گفت: رسانه ها یار بیست چهارم شهرداری هستند لذا توجه به جایگاه و ارتقا بخشی رسانه ها در راس امور مدیریت شهری اصفهان می باشد و این مهم یکی از ویژگی های شهرداری اصفهان محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :