در دیدار خباز با وزیر ورزش محقق شد؛
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان از افزودن ۱۵۰ ميليارد ريال به اعتبارات عمراني ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 18 August 2016
به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز  به همراه مدير كل ورزش و جوانان استان سمنان با وزير ورزش و جوانان ديدار و گفتگو و در اين ديدار كه به منظور بررسي مصوبات سفر رياست جمهور به استان سمنان در محل دفتر دكتر گودرزي وزير ورزش و جوانان صورت گرفت وضعيت پروژه‌هاي عمراني و اعتبارات مورد نياز جهت تكميل آنها با اولويت پروژه‌هاي مصوب سفر مورد بررسي قرار گرفت.
وی با تشريح وضعيت موجود استان و پنج پروژه مهم و تاثيرگذار از جمله استاديوم ۱۵ هزار نفري شاهرود، دو استاديوم پنج‌هزار نفري دامغان و گرمسار، مجموعه جانبازان و معلولين سمنان و همچنين استاديوم شهر سرخه مورد تاكيد قرار دادند و تكميل اين پروژه ها را از مهمترين مطالبات مردمي در اين مناطق ناميدند و خواستار افزايش اعتبارات ملي شد.
خباز با برشمردن ويژگي‌هاي مهم و شاخص استان سمنان و جايگاه برتر آن در بسياري از شاخص‌هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي و همچنين ورزشي در سطح گشور، خواستار توجه بيشتر در حوزه هاي ورزش قهرماني و همگاني شدند.
در ادامه جلسه دكتر گودرزي وزير وزرش و جوانان با اظهار رضايت ازعملكرد اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان دستور پيگيري و رفع مشكلات اعتباري را صادر کرد.
همچنين مقام عالي وزارت خواستار پيگيري استاندارسمنان براي افزايش اعتبارات از طريق سازمان برنامه بودجه و تخصيص به موقع اعتبارات سفر دولت محترم تدبير و اميد شدند.
در پايان مقرر گرديد علاوه بر اعتبارات مصوب سفر در حوزه پروژه‌هاي عمراني شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي كه به مبلغ ۱۴۰ ميليارد ريال ديگر براي پروژه‌هاي استاديوم شاهرود مبلغ ۴۰ ميليارد ريال، استاديوم دامغان ۴۰ ميليارد ريال‌، مجموعه جانبازان سمنان ۵۰ ميليارد ريال و استاديوم گرمسار مبلغ ۱۰ميليارد ريال اختصاص يابد.
همچنين شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي موظف گرديد در اسرع وقت نسبت به اجرا و نصب چمن مصنوعي استاديوم شهر سرخه با اعتبار ۱۰ ميليارد ريال اقدام کنند.
لازم به توضيح است با اين اعتبارات و احتساب ۴۲ ميليارد ريال اعتبار عمراني براي ۱۲ پروژه ديگر و مبلغ ۳۰ ميليارد ريال كمك فني و اعتباري مجموع اعتبارات عمراني در سطح ملي اداره كل ورزش و جوانان استان سمنان به مبلغ ۳۲۵ ميليارد ريال رسيد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار