63 دختر و پسر در دو مراسم پارتی شبانه در شمال شرقی شیراز دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 19 August 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ یوسف ملک‌ زاده فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به برخورد پلیس با برگزاری مهمانی‌ ها و جشن‌ های مختلطی که در باغ‌ ها و باغ‌ تالارهای شیراز برگزار می‌شود گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر برگزاری دو مراسم پارتی شبانه در مناطق شمال شرقی شیراز، عملیاتی مشترک از سوی پلیس و یکی از سازمان ‌ها اجرا شد و در آن 63 دختر و پسر نیمه عریان بازداشت شدند.

وی افزود: در این دو مهمانی مختلط که شب گذشته برگزار شده بود، دختر و پسر به عنوان جشن تولد جمع شده بودند که پس از حضور پلیس، تمامی این افراد بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ملک زاده با تاکید بر نظارت پلیس بر اماکن، باغ‌ ها و باغ ‌تالارهای موجود در شمال شرق حوزه استحفاظی خود، بیان کرد: با توجه به جاذبه باغ‌ های اطراف شیراز، پلیس سعی کرده تا نظارت کاملی بر اماکن، باغ ‌ها و باغ ‌تالارهای موجود در این منطقه داشته باشد و معاونان و روسای پلیس، در بازدید های سرزده خود بر این اماکن نظارت دقیقی را اعمال می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در فصل تابستان، نظارت پلیس بر این اماکن بیش از پیش اعمال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
چطور پلیس محل برگزاری جشنهای آنچنانیرو توی هر سوراخی میتوونهپیدا کنه ولی نمیتوونه عاملان غارت جنگلهای زاگرس و البرز و شناسایی کنه نکنه قاچاقچیان چوب سفارش شده هستن و متصل به بالایی ها؟؟؟؟!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار