حسن رحیمی و حسن یزدانی در برابر حریفان:
تابناک تهران- شمارش معکوس آغاز رقابتهای کشتی آزاد المپیک به پایان رسید و کشتی گیران کشورمان از امروز ساعت 18:10 بر روی تشک در مقابل حریفان خود قرار می گیرند،حسن یزدانی و حسن رحیمی اولین نمایندگان کشتی ایران کار خود را آغاز می کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 19 August 2016
بعد از عملکرد نه چندان خوب کاروان المپیک کشورمان همه ی امید ها به تیم خوب کشتی آزاد است که البته راهی بسیار سخت در پیش دارد به قول آقای عامل ،المپیک منزل گاه  بزرگان و غربال دانه درشت هاست، تیم کشتی آزاد کشورمان تیم بسیار آمده و قدرتمند وقهرمان جهان است.
امروز دو نماینده از کشورمان به روی تشک می روند حسن رحیمی و حسن یزدانی . حسن رحیمی کشتی گیر باهوش باتجربه و تکنیکی است و در وزن خودش جزو خوبها به حساب می آید اگر بی اشتباه کشتی بگیرد یکی از امید های مدال برای کشورمان در 59 کیلو به است. حسن یزدانی هم سهراب کشتی ایران لقب دارد، جسور قدرتمند با توانایی تکنیکی و تاکتیکی بسیار بالا به نوعی می شود گفت نابغه کشتی دنیاست و ترسی از هیچ حریفی ندارد ام در عین حال این جوان 20 ساله در المپیک بسیار کم تجربه است اما قرعه نسبتا آسانی دارد وتا فینال نه به جردن باروز و نه به انور گدویف برخورد می کند.او نیز از مهمترین امید های کسب مدال برای ما به حساب می آید.
برنامه مسابقات امروز تیم کشتی ما به این شرح است:
حسن رحیمی پس از استراحت در دور اول  حدود ساعت 18:10 در مقابل مناتساکیان ارمنستانی قرار می گیرد و در صورت پیروزی  ، در یک چهارم به مصاف برنده ی لبدوف روسی و ساندیپ تومار هندی میرود.کیونگ ایل کره ای ،رودریگز کوبایی اردنبات مغول در گروه رحیمی قرار دارند.در گروه دیگر هم خینچگا شویلی گرجستان ، حاجی علیف آذربایجانی ودبوف بلغاری حضور دارند.
اما حسن یزدانی در وزن 74 کیلو حدود ساعت 18:26 به روی تشک می رود که با قرعه ای نسبتا آسان مواجه شده است.دور اول استراحت وبعد از آن آسانگ را از هایتی مقابل خود می بیند در صورت شکست آسانگ در یک چهارم در مقابل برنده پروجات مغول و دمیر تاش ترک قرار می گیرد .خبر خوب اینکه جردن باروز وانور گدیف روس در سمت دیگر جدول رقابت خواهند کرد و تا فینال به یزدانی نمی خورند، علاوه بر این دو کشتی گیر سرشناس، در این گروه  حسنوف آذربایجانی نیز حضور دارد.
امید واریم این دو کشتی گیر خوب و ارزنده کشور با پیروزی در مقابل حریفان خود دل ملت را شاد کنند و پرچم سه رنگ کشور را باز هم در ریو به اهتزاز در بیاورند و با دستی پر به کشور عزیزمان باز گزدند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار