فرماندار آبدانان گفت:در شهر مورموری 450 و سرابباغ نیز 350 انشعاب واگذار شده است و همزمان با هفته دولت ساکنان این 2 شهر بطور کامل از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۲۸۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 20 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح گازرسانی به شهرستان آبدانان تا پایان دولت گذشته تنها 30 درصد بود، ضمن اینکه در مسیر اجرای خط لوله نیز بدلیل عبور آن از بستر رودخانه کرخه مشکلات جدی وجود داشت و اجازه فعالیت داده نمی شد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با دستور ویژه شخص رئیس جمهوری و پیگیری وزیر نیرو و استاندار ایلام سرعت اجرای کار دو چندان شد.


وی افزود: طی 2 سال گذشته پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 70 درصد بود و هم اکنون کار به مراحل پایانی رسیده است، تاکنون یک هزار و 500 انشعاب در شهر آبدانان واگذار شده و تا پایان سال 2 هزار انشعاب دیگر نیز تحویل داده می شود.

به گفته وی، در شهر مورموری 450 و سرابباغ نیز 350 انشعاب واگذار شده است و همزمان با هفته دولت ساکنان این 2 شهر بطور کامل از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
فرماندار آبدانان یادآور شد: 60 درصد نقاط روستایی این شهرستان هم اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند و تا پایان سال جاری ضریب نفوذ در مناطق روستایی منطقه نیز به 100 درصد می رسد.

عسگری ادامه داد: 2 هزار میلیارد ریال تاکنون برای اتصال مناطق شهری و روستایی این شهرستان به شبکه سراسری گاز هزینه شده و پیش بینی می شود تا پایان امسال ضریب نفوذ شبکه گاز در این مناطق به 100 درصد برسد.


وی تاکید کرد: شهرستان آبدانان بر اساس آخرین سرشماری سال 90 حدود 47 هزار جمعیت دارد و بدلیل طبیعت کوهستانی و دوری از مرکز با مشکلات بسیاری بویژه در حوزه راه های ارتباطی روبروست که با بودجه های استانی امکان رسیدگی به این معضلات وجود ندارد که باید بتوان از ظرفیت های ملی برای کم کردن این مشکلات بهره گرفت.

فرماندار آبدانان گفت: با وجود تلاش های دامنه داری که طی سه سال گذشته در این شهرستان با توجه ویژه دولت یازدهم صورت گرفته ولی انعکاس مناسبی از این خدمات انجام نشده و در هفته دولت فعالیت های انجام شده توسط دولت تدبیر و امید را معرفی و مستندسازی می کنیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار