نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینکه به دلیل نبود مدیریت در زمینه کنترل درد گاهی بهترین جراحی‌ها نیز نارضایتی به همراه دارد، گفت: مدیریت درد در همایش سالیانه داروسازان ایران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 20 August 2016
فرشاد هاشمیان در نشست خبری که در ارتباط با پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت درمان و ارائه خدمات کنونی در کشور خوب است و این مسئله در حالی بوده که در فضاهای مجازی بیشتر نکات منفی انعکاس می‌یابد.
 
وی افزود: از لحاظ درمانی، ایران در منطقه و حتی تمام کشورهای دنیا گاهی سرآمد جهان است، البته هیچ کاری ذی‌نفع نیست و از جمله مشکلاتی که در کشور ما در حوزه درمان وجود دارد کنترل درد است.
 
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: گاهی بهترین جراحی‌ها در کشور انجام می‌گیرد ولی به دلیل عدم کنترل درد، افراد رضایت لازم را از جراحی نخواهند داشت.
 
وی افزود: مشکل کنترل درد در سه حیطه بعد از جراحی، بر بیماران مبتلا به سرطان‌های بدخیم و دردهای حاد پیش‌بیمارستانی مثلاً در تصادفات است که تمامی این مشکلات در پانزدهمین همایش سالانه داروسازان مدنظر قرار دارد.
 
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: انباشت دارو در خانه‌ها یکی از معضلاتی است که در کشور وجود دارد و افراد به دلیل این مسئله داروها را در کنار زباله‌های دیگر قرار داده و این مسئله عوارض زیست‌محیطی فراوانی را به همراه خواهد داشت، لذا ایجاد شرایط لازم برای پیشگیری از این مسئله ضرورت دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار