فرمانده انتظامی استان قم گفت: با انهدام باند 12 نفره سارقان در قم، 32 فقره سرقت منزل کشف شد.
کد خبر: ۲۸۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 20 August 2016
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی در سطح گسترده مشخص شد این سرقت ها به صورت باندی انجام شده است.

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل های سرقت با انجام اقدام های پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و با انجام اقدام های فنی، تعدادی از اعضای این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با تحقیقات میدانی و بررسی های اطلاعاتی مخفیگاه سارقان که منزل یکی از اعضای باند مذکور و مکانی برای طرح ریزی و شناسایی محل های سرقت بود شناسایی شد.

مجتبایی افزود: با زیر نظر قرار دادن منزل مذکور به صورت نامحسوس در چندین شبانه روز، به محض اطلاع از حضور سرکرده باند در قم سرانجام وی در یکی از خیابان های اصلی به همراه دو تن دیگر از همدستانش دستگیر و طی بازرسی صورت گرفته از متهمان، چاقو و اسپری اشک آور کشف شد.

وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی با دادستان دو تن دیگر از سارقان قبل از خروج از قم با یک دستگاه خودرو پژو405، شناسایی و دستگیر شدند.

وی به غیربومی بودن سارقان اشاره کرد و افزود: هفت تن دیگر از اعضای این باند پس از اخذ نیابت قضایی در سه عملیات جداگانه در استان های مختلف دستگیر شدند.

مجتبایی با اشاره به اعتراف متهمان به 32 فقره سرقت منزل در قم، گفت: این باند 12 نفره در گروه های سه یا چهار نفره وارد استان قم شده و پس از چندین فقره سرقت بلافاصله از شهر خارج و به استان خود عزیمت می کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شده و با صدور قرار مناسب راهی زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار