فرماندار ایوان گفت:روابط عمومی باید با دقت نظر و توجه کافی مجموعه فعالیت ها و عملکرد ادارات متبوع خود را رسانه ای کرده و به صورت شفاف برای آگاهی مردم اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۲۸۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: اگر چه اطلاع رسانی و تعامل با مردم مسئولان وظیفه مستمر و عام روابط عمومی هاست اما رسالت آنان در این مقطع برای اطلاع رسانی طرح و برنامه های بخش های مختلف دولت به مردم بیش از هر وقت دیگری است.

وی افزود: روابط عمومی باید با دقت نظر و توجه کافی مجموعه فعالیت ها و عملکرد ادارات متبوع خود را رسانه ای کرده و به صورت شفاف برای آگاهی مردم اطلاع رسانی کنند.

بسطامی از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان ایوان خواست که نسبت به اطلاع رسانی و ارائه گزارش کار و خدمت های انجام گرفته به مردم اقدام کنند.

فرماندار ایوان همچنین اعلام کرد: 14 پروژه عمرانی و تاثیر گذار در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری، آب در این شهرستان با بیش از 710 میلیارد ریال هزینه و اعتبار در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی یادآور شد: بیش از 50 درصد این اعتبارات مربوط به پروژه های اشتغالزایی و در راستای خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار ایوان اضافه کرد: هم اکنون 100 در صد روستاهای ایوان از نعمت آب، برق، گاز و تلفن ثابت برخوردار هستند و تنها پنج روستای عشایری با جمعیتی کمتر از 100 نفر از شبکه گاز برخوردار نیستند که گازرسانی به صورت سیار به آنها انجام می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار