رئیس پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به لزوم به روزرسانی نرم افزارهای ایکس ری و گیت ری فرودگاه های سطح کشور گفت: به صورت جدی بدنبال تجهیزات روز دنیا برای فرودگاه ها هستیم.
کد خبر: ۲۸۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 22 August 2016
سردار حسن مهری در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود تجهیزات امنیتی در فرودگاه مواجه نیستید؟ افزود: با هماهنگی خوبی که بین پلیس فرودگاه و شرکت فرودگاه کشور است که توانستند در حوزه تجهیزات ، امکانات لازم را برای ما فراهم کنند که این تجهیزات شامل ایکس ری و گیت ری است که در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه تا چه میزان تجهیزات امنیتی فرودگاه ها به روز است، ادامه داد: آنچه در فرودگاه های خارج از کشور دیده ایم، همین دستگاه ها است اما این دستگاه ها نرم افزارهایی دارند که باید به روز شوند که البته این اقدام در حال انجام است.
 
رئیس پلیس فرودگاه های کشور در مورد تامین بودجه لازم در این زمینه ، گفت: بودجه را ما تامین نمی کنیم و شرکت فرودگاه های کشور تامین می کند که قطعا در این زمینه با کمبود بودجه مواجه هستند.
 
سردار مهری تصریح کرد: به دنبال این مساله هستیم تا تجهیزات روز دنیا را برای فرودگاه آماده کنیم که البته اقداماتی در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام شده است.
 
وی تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشور به صورت جدی دنبال این موضوع است تا تجهیزات روز دنیا را برای تامین امنیت، کمک بازرسی و دستگاه های امنیتی فراهم کند که اقداماتی در این زمینه انجام شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار