رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت که تمام پل های تهران که اعضای شورا به آن افتخار می کنند را در زمانی که وی در بنیاد تعاون سپاه بوده ساخته شده و حالا نوبت جبران است.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 23 August 2016
 اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی میزبان سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بودند.
فتاح در جریان ارائه گزارش عملکرد خود خطاب به اعضای شورای شهر گفت که می خواهد منتی بر اعضای شورا بگذارد.
فتاح گفت: پل صدر و بسیاری از پروژه هایی که به اعضای شورای شهر آن افتخار کرده و کارنامه خود می دانند در زمان مسدولیت وی در بنیاد تعاون سپاه پاسداران ساخته شده و اکنون که او در کمیته امداد امام خمینی(ره) مسئولیت دارد، زمان جبران است و اعضای شورای شهر باید به یاری بیایند.
مهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری شورای شهر نیز در حالی که نسبت به عملکرد کمیته امداد نکاتی را مطرح می کرد؛ گفت: با این حساب مدیریت شهری 20 میلیارد به شما بدهکار است!!
وی با بیان اینکه ممکن است رسانه ها از این موضوع تعبیر دیگری داشته باشند، خواستار شفاف سازی این موضوع شد که فتاح در پاسخ گفت: این موضوع تنها شوخی من با اعضای شورای شهر بود.
وی تاکید کرد: بنیاد تعاون سپاه پاسداران طرح شهرداری تهران را اجرا و هزینه خود را دریافت کرده و اگر رضایت یا نارضایتی از آن وجود دارد به طراح باز می گردد.
احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در جریان این جلسه گفت: کمیته امداد هر چقدر ساختمان دارد بفروشد و چادر بزند!
وی گفت: هر چه وضع کمیته امداد خراب تر باشد، وضع نیازمندان کشور بهتر است.
حبیب کاشانی عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان اینکه بر اساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حقوق کمتر از یک میلیون و 800 هزار تومان زیر خط فقر است گفت: باید نسبت به توانمندسازی مددجویان اقدام شود.
وی افزود: اگر قصد دارید کمیته امداد را به شهرداری بدهید ما حاضر هستیم شهرداری را به کمیته امداد بدهیم؛ چرا که شهرداری تحت فشار است و بر اساس گفته شهردار تهران 20 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.
وی عنوان کرد: شهرداری برای احداث خط مترو نیز به 700 تا یک هزار میلیارد ریال نیاز دارد و از دولت و مجلس نیز کمکی به این نهاد نمی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار