مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال ۸۴ تاکنون ۸۴ میلیارد تومان تعهد خیران را داشتیم گفت: سیستم بخاری از ۳۰ درصد کلاسهای درس خراسان جنوبی حذف شد.
کد خبر: ۲۸۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 27 August 2016
 محمدرضا بیکی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی متولی کارهای عمرانی آموزش و پرورش است که بیشتر در حوزه عمرانی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تنها در مرکز استان وجود داشته و در شهرستانها اداره نداریم افزود: نوسازی و تجهیز مدارس تنها دستگاهی است که از صفر تا 100 کارهای عمرانی را خود انجام می‌دهد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: نیازهای آموزش و پرورش را نیازسنجی کرده و در ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم و از سال 84 در بخش مقاوم‌سازی مدارس در استان گامهای خوبی برداشته شده است.

بیکی با بیان اینکه خراسان جنوبی در بخش مقاوم‌سازی پیش تاز است افزود: در این سالها تلاش کردیم تا سیستم بخاری را از مدارس استان حذف و تاکنون از 30 درصد کلاسهای درس مدارس خراسان جنوبی بخاری حذف شده و به سیستم گرمایشی مجهز شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: تاکنون 20 درصد مدارس تخریب و بازسازی شده و تنها 14 درصد باقیمانده که با توجه به خشکسالیهای خراسان جنوبی باید در منابع استانی به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه از سال 84 تاکنون 84 میلیارد تومان تعهد خیران را در استان داشتیم افزود: مشارکتهای مردمی در خراسان جنوبی تاکنون خوب بوده و پروژه‌های زیادی را از محل مشارکتهای مردمی تکمیل کردیم و از سال 87 تاکنون بیش از 5 میلیارد تومان کمک توسط بنیاد برکت به مدارس خراسان جنوبی انجام شد.

بیکی با بیان اینکه در مهرشهر بیرجند 100 کلاس درس نیازمندیم تا به نرم استاندارد و عادی برسد اظهار داشت: در مهرشهر از 720 کلاس درس که نیاز داشتیم تاکنون بیش از 200 کلاس درس احداث و تحویل داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افزود: با رشد جمعیت و خشکسالی حاشیه‎نشینی در استان خراسان جنوبی افزایش یافته و از این رو دچار کمبود فضای آموزشی شده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار