در هفته دولت:
به گزارش تابناک سمنان ،فاز اول دانشگاه دولتی گرمسار همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 28 August 2016
به گزارش تابناک  سمنان شب گذشته و در ساعات پایانی سفر دکتر فرهادی به استان سمنان و با حضور مسئولان استان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی فاز اول دانشگاه دولتی گرمسار به بهره‌برداری رسید.
لحمیان رئیس دانشگاه دولتی گرمسار در همین ارتباط تصریح کرد: این دانشگاه با زیربنای دو هزار و 400 مترمربع و با مساحت 16 هکتار و در 28 کلاس درس با حضور وزیر علوم و تحقیقات به بهره‌برداری رسید .وی افزود: همچنین همزمان نیز فاز دوم این پروژه با زیر بنای 3600 متر مربع و با اعتبار حدود 60 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
رییس دانشگاه دولتی گرمسار گفت: فاز دوم این پروژه از محل اعتبارت تملک دارایی از شورای برنامه‌ریزی استان به مبلغ 30 میلیارد ریال و مابقی آن نیز از محل اعتبارات داخلی دانشگاه تامین می‌شود.
لحمیان در ادامه به تحصیل حدود یک‌هزار و 357 دانشجو در این مرکز آموزش عالی اشاره کرد و افزود: این دانشگاه در رشته‌های مهندسی صنایع، معماری، نفت و عمران مشغول به فعالیت است.
وی در ادامه افزود: براساس سند راهبردی و آمایش آموزش عالی کشور سیاست اصلی این دانشگاه جذب دانشجویان سرریز دانشجویان کلان‌شهر تهران است.رییس دانشگاه دولتی گرمسار یادآور شد: این دانشگاه از مهرماه سال جدید با 27 عضو هیئت علمی جدید سال تحصیلی امسال را آغاز می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار