کد خبر: ۲۸۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 28 August 2016


در جلسه علنی شورای شهر کرج لایحه فروش اوراق مشارکت به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال برای پروژه قطار شهری کرج به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی شورای شهر کرج صبح یکشنبه در صحن علنی شورا در حالی برگزار شد که لزوم تعامل راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی با مدیریت شهری از سوی شورای شهر مورد تاکید قرار گرفت.

ضعف شهرداری کرج در اجرای طرح پارکبان

حمیدرضا ابوالحسنی اجرای طرح پارکبان توسط نیروی انتظامی را به معنای عدم توانایی شهرداری دانست و اظهار کرد: این نوعی تضعیف شهرداری است در حالی که شهرداری کاملا توانایی اجرای این طرح را دارد.

در ادامه به شهرداری کرج اجازه داده شد بر اساس قانون و مصوبه شورا، نسبت به انتشار ۴ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای پروژه قطار شهری کرج اقدام کند، علی ترکاشوند شهردار کرج نیز این امر را فرصتی استثنایی در صورت فعال شدن کارگاه ها اعلام کرد که در نهایت این لایحه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

دریافت عوارض صنفی از اراضی خالی در کرج

کمک ۸۳ میلیون ریالی شهرداری برای برگزاری مراسم دومین سالگرد شادروان علیرضا سلیمانی و نیز مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی از محل ماده ۱۷ به موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان البرز جهت ارائه خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه های داروهای بیماران سرطانی، بستری و پاراکلینیکی نیز مورد موافقت اکثریت آرا قرار گرفت.

در این جلسه میر ابراهیم صدیق، عضو شورای شهر کرج بر عدم دریافت عوارض صنفی برای اراضی خالی در شهر که به عنوان پارکینگ خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، تاکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه تعریف پروژه جدید تحت عنوان «طراحی و احداث پارک شش هکتاری واقع در بلوار انرژی اتمی» با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی مورد تصویب قرار گرفت.

اختصاص نام خیابانی به نام نام آوران کرجی

همچنین به شهرداری کرج اجازه داده شد با هدف رفع موانع ایجاد شده و سهولت در تردد شهروندان برای استفاده از فضای مسجد حضرت حجت بن الحسن عسگری(ع)، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از محل ردیف پروژه تکمیل تقاطع غیرهمسطح مهرویلا و میدان امام خمینی(ره) برای جبران خسارات وارد شده به مسجد اختصاص دهد.

احداث ساختمان اداری منطقه ۱۲ با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از محل تقاطع غیرهمسطح میانجاده و احداث ساختمان منطقه ۱۱ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل پروژه تقاطع شهید سلطانی توسط شورای شهر تصویب شد.

در پایان جلسه اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای برگزاری مراسم هفته دولت در کرج تصویب شد، همچنین اختصاص نام معابری در شهر با عنوان نام آوران و قهرمانان کرجی از سوی شهردار کرج مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار